Filmz kunne tidligere på måneden rapportere, at der fandtes en alternativ slutning til James Mangolds “The Wolverine”, hvor man så det kostume, som bliver båret af Logan i de originale “X-Men”-tegneserier. Mangold forklarer nu, hvorfor denne slutning ikke endte i filmens færdige version.

Se også: Alternativ slutning til “The Wolverine” teaser orginalt kostume.

”Jeg følte, at fansene havde lyst til at se den slags. Tricket ligger i, at jeg og studiet tænkte, at vi ville ende med at give en varm kartoffel videre til dem, der skulle stå for de næste film, som jo ikke engang var skrevet endnu. Jeg ville bestemt ikke have lyst til at bebyrde Bryan Singer ved at inkludere seks sekunder, som måske ville skabe problemer for hans arbejde,” forklarer Mangold.

Derudover udtaler Mangold, at 60 % af det testpublikum, filmen blev vist for, ingen idé havde om, hvad det originale kostume refererede, så det var samtidig en inklusion, som ville forvirre mere, end den ville glæde.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Slettet Bruger [1828444460] 10 år siden

Ok, jeg kan måske følge tanken, at det ikke er så fedt at lægge op til et kostume, som måske ikke fungerer i næste film, fair nok.

Dog er undskyldningen med de 60% jo fjollet. Sammenligner man med Marvels egne film:

Iron Man - hvem andre end Marvel-læsere og specifikt Marvel-læsere, der har læst Ultimate-universet, aner hvem Nick Fury er og hans betydning, samt hvad Avengers er for en størrelse.

The Incredible Hulk - Ok, har man set Iron Man, har man en idé om hvad der foregår.

Iron Man 2 - Thors hammer, ved man ikke, at der er en Thor-film på vej og ikke er Marvel-læser, så aner man ikke nødvendigvis hvad det handler om.

Thor - Har man set de andre film, har man sandsynligvis en idé om i hvilken retning vi går.

Captain America: The First Avenger - ligesom ovenstående.

The Avengers - hvem andre end Marvel-læsere aner hvem Thanos er? Han har godt nok været med i en animeret serie for år tilbage og optrådt i nogle kampsportsspil, men ved den almindelige biografgænger noget om det?

Thor: The Dark World -
The Collector, selvom jeg har læst en del Marvel i min tid, mindes jeg ikke at have læst ret meget om ham. Jeg ved godt, at det leder op til "Guardians of the Galaxy, fordi jeg følger filmene, men ved den almindelig biografgænger det?


Disney/Marvel er åbenbart ikke bange for at skræmme biografgængerne væk, så jeg forstår ikke helt hvorfor Fox er.
Gravatar

#2 Alex- 10 år siden

Om han i næste film skal iføre sig et kostume eller ej er trods alt en del mere specifik, end hvorvidt der kommer en ny film eller ej. Eksempelvis at vi ser Thors hammer i Iron Man 2, de kan jo ikke så let ekskludere Mjølner fra Thor-filmen, men man kan sagtens ekskludere Wolverines kostume, eftersom man har gjort det indtil nu.
Man kunne trods alt forstille sig at Wolverines kostume kunne have en væsentlig påvirkning af den kommende films udfald, siden han igennem kostumet for første gang principielt bliver en reel superhelt.
Gravatar

#3 Kviesgaard 10 år siden

Lyder som om de tog en meget fornuftig beslutning.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah

Skriv ny kommentar: