I et interview med Playboy har den kommende Batman, Ben Affleck, valgt at uddybe sig yderligere om, hvorfor han har sagt ja til rollen i Zack Snyders kommende fortsættelse til “Man of Steel”, og hvordan hans version af den berømte tegneseriehelt vil være anderledes fra Christian Bales version.

Se også: Kevin Smith udtaler sig om Ben Afflecks Batman-kostume.

”Den eneste film, jeg nogensinde har fortrudt, er ‘Daredevil’. Det sårer mig virkelig. Jeg elsker historien og karakteren. Så at filmen blev smadret på den måde er stadig i mine tanker. Måske er det en del af min motivation til at tage rollen som Batman,” Udtaler Affleck.

Affleck fortæller samtidig, at hans udgave af Batman ikke vil konkurrere med Christian Bale og Christopher Nolans udgave af karakteren, men stadig være i tråd med Batmans eksisterende mytologi. Det er en ældre og mere erfaren udgave – især hvis man opvejer karakteren overfor Henry Cavills Superman.

Filmen, der endnu ikke har nogen officiel titel, går under navnet “Batman Vs. Superman” og står til at få premiere den 17. juli 2015. Udover Affleck medvirker Henry Cavill igen som Superman, mens vi også kommer til at se Amy Adams, Diane Lane og Laurence Fishburne gentage deres roller fra “Man of Steel”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 Mikkel Abel 10 år siden

Man må da undre sig, at han ikke fortryder "Gigli". :)

I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#2 Strejferen 10 år siden

Hvad er det egentlig folk har så meget imod Daredevil? Jeg synes personligt Director's Cut er en ganske ok superheltefilm. Har set mange, der var meget værre imo.
Gravatar

#3 Snyltetast 10 år siden

#1 Enig

#2 Har den faktisk også ry for at være. Der skulle være tale om en decideret interessant film. Nogen idé om, hvor den kan findes? Har aldrig fået den set... Synes i øvrigt, hverken Afflecks Daredevil eller Murdoch var problemet i den film.
Gravatar

#4 Slettet Bruger [361190545] 10 år siden

MikkelAbel (1) skrev:
Man må da undre sig, at han ikke fortryder "Gigli". :)



Det kan jo være, at han bare ser den som en lærestreg og derfor ikke fortryder den. Selvom filmen sikkert er lort, kan man jo sagtens have taget noget viden med fra oplevelsen. :)
Gravatar

#5 Mikkel Abel 10 år siden

Bruno (4) skrev:
Det kan jo være, at han bare ser den som en lærestreg og derfor ikke fortryder den. Selvom filmen sikkert er lort, kan man jo sagtens have taget noget viden med fra oplevelsen. :)



Tjaa, det kan du måske have ret i! :)
Men så kunne man spørge om det samme til Daredevil, om han ikke har fået en lærestreg for den og noget viden han kan tage med til Batman.

Men selvfølgelig, det kan også være han lavede den af kærlighed til Lopez, og derfor ikke fortryder!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6 moulder666 10 år siden

MikkelAbel (1) skrev:
Man må da undre sig, at han ikke fortryder "Gigli". :)



For at citere Affleck selv:

Ben Affleck:What've I been telling you? You gotta do the safe picture. Then you can do the art picture. But then sometimes you gotta do the payback picture because your friend says you owe him.

Matt Damon: And sometimes, you do Reindeer Games.

Ben Affleck: See, that's just mean.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#7 mr. movie 10 år siden

må indrømme jeg glæder mig! var også rigtig godt underholdt af "man of steel" og tro godt , ja ligefrem håber at Affleck kan gå hen og overraske! og kan han ikke så har vi stadig de sublime Nolan Batman film at smide på fladskærmen.
Gravatar

#8 Kviesgaard 10 år siden

Jeg håber bare, at jeg formår, at holde mig væk fra den her film. Det har dog ikke noget med Ben Afflec, at gøre.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#9 Slettet Bruger [361190545] 10 år siden

Kviesgaard (8) skrev:
Jeg håber bare, at jeg formår, at holde mig væk fra den her film. Det har dog ikke noget med Ben Afflec, at gøre.


Det er vel ikke sværere end at lade være med at gå i biffen, lade være med at poppe den i afspilleren, lade være med at se den på Netflix og i tv..?
Gravatar

#10 Patriarch 10 år siden

Netflix kan få en til at se de mest stygge ting, fordi det er så nemt. Øv altså.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: