I et interview med Vanity Fair i forbindelse med udgivelsen af James Mangolds “The Wolverine” på dvd og Blu-ray har Hugh Jackman udtalt, at det endnu ikke er sikkert, at han vil vende tilbage som Wolverine i en fortsættelse.

Se også: James Mangold: Derfor fravalgte jeg alternativ slutning til “The Wolverine”.

Jackman konstaterede: ”Jeg er virkelig stolt af denne film (The Wolverine, red.), og jeg er spændt på at skabe noget nyt fra bunden af sammen med James Mangold, for dét er en fed proces. Det bliver spændende at se, hvad vi finder på, men jeg har meget høje forventninger til, hvor godt projektet skal være, og hvis mine forventninger ikke bliver opfyldt, vil jeg ikke medvirke i filmen.”

Man vil dog kunne se Jackman i rollen som Wolverine i den kommende “X-Men: Days of Future Past”, som p.t. er ved at blive redigeret og får dansk premiere den 17. juli 2014. Men det er altså uvist, om Jackman gentager rollen i en “The Wolverine”-fortsættelse eller den netop annoncerede “X-Men: Apocalypse”, der får premiere den 27. maj 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 Batsy 10 år siden

Hvis Jackman er i ikke med i forsættelsen, synes jeg ikke man skal lave den. Så synes jeg de skal vente med at overhovedet at lave en film, før 10-15 år da Jackman er jo Wolverine som Robert Downey er Iron man, især efter så mange film.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 Hulemanden 10 år siden

Mon ikke Jackman laver "X-Men: Apocalypse" og så kan man eventuelt lave en ny filmserie i stil med hvad man gjorde med Edderkoppen. Og dermed en ny skuespiller.

Det helt store problem bliver at erstatte Patrick Stewart som Charles Xavier. Her kunne en som Ben Kingsley eller John Malkovich måske være et emne. Sidstnævnte er den yngste af de tre, og måske derfor mest oplagt.
Gravatar

#3 Stilund 10 år siden

John Malkovich som Dr. Xavier? Det lyder underligt, men måske. Jeg tænkte en engelsk skuespiller som Stewart, Bill Nighy måske?
Gravatar

#4 Mister Marvel 10 år siden

Selvfølgelig skal de da lave den , uden ham, fordi det kan sagtens lade sig gøre, alt er muligt indenfor film-verdenen .

Men håber da han kan lokkes til en forsættelse af både wolverine og x-men apocalypse

„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#5 Stilund 10 år siden

JEg kan ikke finde rundt i de film med Wolveriene. syntes de hopper rundt imellem hinanden.
Gravatar

#6 Slettet Bruger [3995376218] 10 år siden

Det ville være en glimrende mulighed for Marvel at tilbyde Fox en fed deal og få rettighederne tilbage, så X-Men kan være en del af resten af Marvel-filmene.

Serien trænger alligevel til nye øjne og gerne et reboot, hvis man vil lave flere, gerne meget mere i tråd med tegneserierne.
Gravatar

#7 Mister Marvel 10 år siden

Her en kronologisk liste :

X-men- First class,
X-men : Origins : Wolverine,
X-men ,
X-men 2 ,
X-men 3 ,
The wolverine ,
Herefter :
X.men :days of future past,
og
X.men : Apocalypse ,


„Be who you want to be, not what others wants to see.``
Gravatar

#8 Hive 10 år siden

#7

Og så igen: den såkaldte "kronologi" bliver jo ødelagt af utallige ting der modsiger hinanden i de forskellige film... jeg forstår godt at folk bliver forvirret.
Gravatar

#9 mbelholm 10 år siden

Jeg kan et sted godt følge ham at han ikke rigtigt ville mere.
Det er også mange år nu han har haft den rolle, og hvis han laver Apocalypse, så syntes jeg det er fuldt ud fortjent at han enten stopper eller holder en pause fra Wolverine.

Men spørgsmålet er så bare om hvad film studiet vælger at gøre bagefter ?.
- Men det interessante kunne være hvilken skuespiller de eventuelt erstatter ham med.
Gravatar

#10 Mister Marvel 10 år siden

„Be who you want to be, not what others wants to see.``

Skriv ny kommentar: