Peter Jacksons “Hobbitten: Dragen Smaugs Ødemark”, den anden del i hans “Hobbitten”-trilogi, har netop ramt danske biografer. Instruktøren lukker nu op for, hvad hans næste projekt bliver efter den tredje og sidste “Hobbiten”.

Se også: Trettende videodagbog fra produktionen af “Hobbitten”.

Jackson har længe stået til at skulle instruere en efterfølger til Steven Spielbergs “Tintin: Enhjørningens hemmelighed” fra 2011, som Jackson var producer på. Instruktøren kan nu bekræfte, at det stadig er planen, og at han vil vende tilbage til “Tintin 2” lige så snart, han er færdig med den tredje “Hobbitten”.

Efter sigende skulle den anden film tage sin handling fra historien “Solens Tempel” fra 1949. Det forventes, at alle nøglepersonerne såsom Andy Serkis og Jamie Bell vender tilbage som henholdsvis Kaptajn Haddock og Tintin.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (25)
Gravatar

#1 MOVIE1000 10 år siden

Færdig med den tredje hobbit? menes der så at det er når den tredje har fået premiere?
Og var der ikke en nyhed med at han ville optage Tintin, imellem Hobbitten filmene?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2 Fredag 10 år siden

Uanset tager jeg gerne en omgang Tintin mere. Den første var god spas!
Gravatar

#3 Slettet Bruger [3436603644] 10 år siden

MOVIE1000 (1) skrev:
Færdig med den tredje hobbit? menes der så at det er når den tredje har fået premiere?
Og var der ikke en nyhed med at han ville optage Tintin, imellem Hobbitten filmene?


Jeg er ret overvist om, at den tredje film ikke er lavet færdig endnu. Så vidt jeg ved, er det ikke voldsomt lang tid siden, at de blev færdig med at producere effekterne til film 2.

Da de lavede LOTR, blev der jo også optaget ekstra scener senere i processen og hvis der kommer Extended Editions af film 2 og 3, kræver det ganske sikkert også noget arbejde fra hans side.
Gravatar

#4 Gasivodo 10 år siden

Hm, hvad med Dambusters? Har Weta smidt den Lancaster, de havde stående ud?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 Batsy 10 år siden

Synes nu han fortjener en pause, om så man kan lide filmene eller ej så har han haft vældig travlt og har det stadig i forvejen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#6 GustavE 10 år siden

Yes!!! Hold kæft, jeg glæder mig!!!
Gravatar

#7 Mikkel Abel 10 år siden

Batsy (5) skrev:
Synes nu han fortjener en pause


Tja, nu er der jo nok ikke nogen der ligefrem tvinger ham til at lave den. Så længe instruktøren vil og har tid, ser jeg ingen problemer, og tror nok Jackson skal få de "pauser" han har brug for. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#8 M.L.P.F. 2010 10 år siden

Etteren var meget skuffende, kunne de ikke bare gør det i animeret form? Altså se på nyheds billedet, det ligner ikke engang Tintin.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#9 Highland Park 10 år siden

#8: Det er da et meget vellignende portræt, Rick Astley står med.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#10 Batsy 10 år siden

Mikkel Abel (7) skrev:
Tja, nu er der jo nok ikke nogen der ligefrem tvinger ham til at lave den. Så længe instruktøren vil og har tid, ser jeg ingen problemer, og tror nok Jackson skal få de "pauser" han har brug for. :)


Altså hvis han gerne vil skal jeg da ikke stoppe med ham, men synes stadig han fortjener at kunne sætte sine store hobbit fødder på en stol, drikke en kop kaffe ved sin kamin :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: