DreamWorks Animation har udsendt en ny trailer til den længe ventede animationsfilm “Sådan træner du din drage 2”, der er spækket med kulørte drager, glohede flammer og vilde vikinger.

Se traileren her.

Der er gået fem år, siden vikingesønnen Hikke og dragen Tandløs formåede at forene drager og mennesker på øen Berk. Der er dog nu fare for, at freden ikke varer ved, da de to venner på et af deres eventyr finder en hemmelig ishule, som er hjem for hundredvis af nye, vilde drager og en mystisk Dragerytter. Hikke og Tandløs ender midt i en kamp for at opretholde freden, der så nemt som ingenting kan splintres.

Dean DeBlois, der stod bag den originale “Sådan træner du din drage”, har også instrueret efterfølgeren, som flyver ind i de danske biografer den 3. juli 2014.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 David Munch 10 år siden

Den så faktisk fremragende ud. God stemning.
Gravatar

#2 Quantom 10 år siden

Direkte en skændes for børnefilm. Aldrig har jeg været så skuffet, efter at have slæbt min niece ud inde fra mørket.

Den drage skulle aldrig have været trænet!
Gravatar

#3 elwood 10 år siden

Fantastisk, nød den første rigtig meget, og den her ser også god ud.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 ChristianJensen 10 år siden

Palmuera (2) skrev:
Aldrig har jeg været så skuffet, efter at have slæbt min niece ud inde fra mørket.


Hvad var det ved filmen der skuffede dig?
"Anderson, don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
Gravatar

#5 Quantom 10 år siden

Der er så mange eksempler at tage fra.

Den sidste kamp var så forudsigelig, at min Niece sad og kede sig. "The aerial battle " var direkte til grin, og var i øvrigt alt for langtrukket.

Det endte med min Niece begyndte at græde i bilen på vej hjem, og jeg måtte købe hende en pose slik. De burde have fået kylet dem direkte i hovedet igen (ink. bio personalet)

I øvrigt var castet helt forkert. Og det er langt fra kun mig der sidder tilbage med den holdning.
Gravatar

#6 Høegh 10 år siden

Palmuera (5) skrev:
Og det er langt fra kun mig der sidder tilbage med den holdning.



Det ville også snart være underligt, ikke?

Filmen blev dog overvejende meget positivt modtaget.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#7 Lehrmann 10 år siden

Altid noget du forsøgte at opdrage på din niece.
Gravatar

#8 Quantom 10 år siden

Jo tak. Børneopdragelse er jo stort set umulig her i 21. århundrede hvor vi ikke længere må slå og sparke vores børn.

Skriv ny kommentar: