20th Century Fox har netop udsendt en smagsprøve på David Finchers “Kvinden der forsvandt”, der har Ben Affleck og Rosamund Pike i hovedrollerne. Klippet er en forsmag på traileren, der står til at udkomme mandag.

Se også: Sony søger ny instruktør til “The Girl with the Dragon Tattoo”-fortsættelse

Filmen, som er baseret på en roman med samme navn, handler om Amy Dunne, der på mystisk vis forsvinder på sin fem års bryllupsdag. Det resulterer i, at hendes mand, Nick Dunne, bliver mistænkt for at være skyld i hendes forsvinden.

“Kvinden der forsvandt” vil ligesom Finchers to forrige film blive ledsaget af musik af Trent Reznor og Atticus Ross. Filmen står til at få dansk premiere den 23. oktober.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 T. Nielsen 9 år siden

En forsmag til en trailer. Så med andre ord, en reklame for en reklame til en kommende film. Finchers film ser jeg dog altid frem til. Se7en og Zodiac er mesterværker i min bog (jeg finder Fight Club middelmådig og irriterende 'rigtig').
Baby, it's cold outside
Gravatar

#2 mr. movie 9 år siden

vil meget hellere se gone girl :D stop de danske oversættelser, nogle gange ved man ikke hvilken film, man har med at gøre mere.
Gravatar

#3 Heisenberg 9 år siden

T. Nielsen (1) skrev:
En forsmag til en trailer. Så med andre ord, en reklame for en reklame til en kommende film. Finchers film ser jeg dog altid frem til. Se7en og Zodiac er mesterværker i min bog (jeg finder Fight Club middelmådig og irriterende 'rigtig').


Hvad mener du egentlig med "irriterende 'rigtig'"?
Gravatar

#4 T. Nielsen 9 år siden

Det ville kræve en længere kommentar at forklare det ordentligt og nuanceret. Det der billede af livets trivialiteter den peger fingre af, bliver mig blot lidt for meget en løftet pegefinger. Ved godt filmen er mere end det, men den fænger mig ærligt ikke voldsomt. Håber det kan give dig en ide om hvorfor jeg har det sådan med den.
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: