Efter at have instrueret superheltefilmen “Watchmen” tilbage i 2009 fik Zack Snyder chancen med Superman sidste år, hvor han stod bag den succesfulde “Man of Steel”. Warner Bros. har utvivlsomt været tilfreds med filmen, for Snyder skal ikke alene instruere den kommende “Batman vs. Superman”, han skal også stå for en Justice League-film.

Se også: Zack Snyder: Marvel-helte er sjove, men DC-helte er vigtige

I et interview med Wall Street Journal har Warner Bros.s præsident, Grev Silverman, nemlig bekræftet, at en Justice League-film er undervejs. Hvilke superhelte, der vil kunne ses i filmen, ville Silverman dog ikke ud med, men det forventes, at Henry Cavill, Ben Affleck og Gal Gadot vil spille henholdsvis Superman, Batman og Wonder Woman.

Planen er, at filmen skal ligge i forlængelse af “Batman vs. Superman”, der udkommer i 2016. Eftersom manuskriptet til filmen endnu ikke er færdiggjort, er det dog usandsynligt, at “Justice League vil udkomme før 2017.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (59)
Gravatar

#1 the_paki_don 9 år siden

Med udgangspunkt i Man of Steel er dette en skuffende nyhed.

Med udgangspunkt i håbet om, at Batman Værtshus Superman bliver væsentlig bedre end Man of Steel, så er det vel godt, at det er en person, der har en samlet vision.

Gravatar

#2 Kruse 9 år siden

the_paki_don (1) skrev:
Med udgangspunkt i Man of Steel er dette en skuffende nyhed.

Med udgangspunkt i håbet om, at Batman Værtshus Superman bliver væsentlig bedre end Man of Steel, så er det vel godt, at det er en person, der har en samlet vision.


Rimelig spot on. Jeg håber (måske naivt) at "Man of Steel" var en svipser der bliver rettet af "Batman vs. Superman".
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 The-new-meister 9 år siden

Det havde jeg faktisk set komme det her.
Gravatar

#4 Collins 9 år siden

Med udgangspunkt i Man of Steel er dette en fantastisk nyhed.
Every passing minute is another chance to turn it all around.
Gravatar

#5 Riqon 9 år siden

Giv Affleck noget kreativ indflydelse, det kan måske hjælpe.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 the_paki_don 9 år siden

#4

I see what you did there! ;)
Gravatar

#7 Carmul 9 år siden

Hvad er det at folk har i mod man of steel? Man kan vel ikke forvente en film der bliver ret meget bedre, hvis det er om en superhelt der faktisk kan det hele og nærmest kun har én svaghed. Jeg mener ikke at man kan lave en god film om Superman uden at den vil komme til at være lidt fesen. Det er vel præmisserne for verdens sejeste mand.
Gravatar

#8 Driver 9 år siden

For mig, der kan lide Man of Steel, er dette en glædelig nyhed.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#9 Driver 9 år siden

Carmul (7) skrev:
Hvad er det at folk har i mod man of steel?

Å ha nej, det må du ikke bringe på banen. Det er diskuteret til ukendelighed. Groft sagt, så er de trætte af, at der, i følge dem, er for få sentimentale scener og for meget bulder og brag til sidst.

Dette er acceptabelt i The Avengers, men ikke i Man of Steel. Udled selv, hvad du vil, fra det. :)
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Corax 9 år siden

#7 Enig. Jeg er meget skeptisk for alt med superman men jeg elsker Zack Snyders visuelle stil og den passer perfekt til superhelte film.
Så det her er noget der vækker min interesse i filmen.

Skriv ny kommentar: