Der er ikke længe til, at den næste film i serien om de farverige mutanter får premiere, og allerede nu er de næste “X-Men”-film så småt ved at tage form. Ifølge The Hollywood Reporter har Channing Tatum (“21 Jump Street”) fået hovedrollen som Gambit i mutantens egen “X-Men”-film.

Se også: Bryan Singer annoncerer: “X-Men: Apocalypse” i 2016

“X-Men”-produceren Lauren Shuler Donner har i første omgang bekræftet, at Channing Tatum vil optræde som mutanten Gambit, der før har optrådt på det store lærred i Wolverines solo-film “X-Men Origins: Wolverine”. Her blev karakteren spillet af Taylor Kitsch (“John Carter”).

Donner specificerer dog ikke, hvilken film Gambit vil medvirke i. Flere af The Hollywood Reporters kilder fortæller dog, at mutanten vil blive introduceret i “X-Men: Apocalypse”, som får premiere i 2016, inden Gambit vil få sin helt egen “X-Men”-film.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (23)
Gravatar

#1 the_paki_don 9 år siden

Jeg kan godt se, at han er blevet valgt og jeg er for det meste positiv ved denne casting.

Jeg håber dog, at han går ned i vægt, da han er lidt for buff. Jeg har altid forestillet mig, at Gambit var mere slank (men stadig meget muskuløs).

Tatum kan nogle gange se tyk ud, så pumpet som han er... :)
Gravatar

#2 Kyllingebenet 9 år siden

Synes faktisk at Tatum er cool nok, men om han passer som Gambit? Er der ikke noget om, at han er fransk? Forrådte han ikke x-mændene i tegneserien?
Mental striptease..
Gravatar

#3 Slettet Bruger [47876050] 9 år siden

Jeg vil mene, at de sagtens kunne have brugt Taylor Kitsch igen, han gjorde det helt fint i Wolverine-filmen, men jeg kan sagtens se Tatum gøre sin ting som Gambit.

Lidt anderledes træning, så han bliver mere atletisk at se på, da det jo er et af Gambits store varemærker, et par kontaktlinser, så hans øjne ser ud som i tegneserien og så skal der bare arbejdes lidt på accenten, da han jo er fra New Orleans og er cajun (er der et dansk ord for det?), så han taler med semi-fransk accent.

Det største problem kan måske være, at få det fjollede 90'er-kostume til at virke på film, men Marvel fik jo Captain America og Thor til at fungere, så mon ikke.
Gravatar

#4 rammy 9 år siden

Det bedste der kunne ske var at Channing Tatum træk sig helt tilbage - for altid. Det er selvfølgelig bare min mening, men hold nu kjæft hvor jeg syntes at han er en helt gennemført elendig skuespiller.

Hvad med Hugh Dancy, han har gjort det rigtig godt i TV-serien 'Hannibal' i rollen som Will Graham. Eller hvad med Jared Leto - en skuespiller som rent faktisk kan sit fag? Vincent Cassel er desværre nok blevet for gammel til rollen, han ville ellers være det perfekte valg.

Channing Tatum....fuck off.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#5 Hive 9 år siden

Jeg forstår ikke hvad der var i vejen med Taylor Kitsch. Nuvel, filmen han var med i var noget nær katastrofal - men det var nu ikke hans skyld. Han ligner mere min opfattelse af Gambit end Tatum, og jeg er enig med #1 i at han nemt kan se lidt for små-tyk ud...

Men ja ja, det kunne da være værre. Det er i det mindste ikke Michael B. Jordan...
Gravatar

#6 Doom 2: Hell on Earth 9 år siden

Hive (5) skrev:
Jeg forstår ikke hvad der var i vejen med Taylor Kitsch. Nuvel, filmen han var med i var noget nær katastrofal - men det var nu ikke hans skyld. Han ligner mere min opfattelse af Gambit end Tatum, og jeg er enig med #1 i at han nemt kan se lidt for små-tyk ud...

Men ja ja, det kunne da være værre. Det er i det mindste ikke Michael B. Jordan...


Ja den var tynd. Jeg tror bare ikke han er et stort nok navn til en hovedrolle. Jeg foreslår (som altid) Martin Lawrence eller en af de yngre Wayans Bros. Eddie Murphy er blevet for gammel; ellers mit førstevalg.
Doctor Doom. Læger uden grænser!
Gravatar

#7 mbelholm 9 år siden

Hvis jeg husker rigtigt, så i filmen G.I. Joe hvor Channing Tatum og The Rock var med, der var de nød til at tage alle Tatum's optagelser om igen, pga. de ikke var tilfredse med hans præstation - så håber da ikke at det kommer til at ske her også ...
Gravatar

#8 The Insider 9 år siden

#7, nej, tværtimod optog de endnu flere scener med Tatum, fordi testpublikummet var så arrigt over, at han var så lidt med i det første gennemklip :-)
War. War never changes.
Gravatar

#9 Lord Beef Jerky 9 år siden

Kyllingebenet (2) skrev:
Synes faktisk at Tatum er cool nok, men om han passer som Gambit? Er der ikke noget om, at han er fransk? Forrådte han ikke x-mændene i tegneserien?


Endelig en der er enig med mig! Tatum er ikke verdens bedste skuespiller, men han er sgu ganske charmerende alligevel... han har lidt af det der som også gør Van Damme seværdig.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10 the_paki_don 9 år siden

#8

Præcis!

De havde gjort noget utroligt modigt, som var, at de faktisk slog Channing Tatums karakter ihjel og det synes testpublikum ikke, at man kunne gøre.

Så derfor lavede de en ganske almindelig sommer blockbuster. Har ikke set den, men det behøver jeg vist heller ikke.

Skriv ny kommentar: