I går kunne vi fremvise en teaser af Batmobilen fra den kommende fortsættelse til “Man of Steel”. Nu har Zack Snyder så udsendt et billedde af Ben Afflecks Batman foran batmobilen via sin Twitter-profil.

Se billedet her.

Der går ligeledes rygter om, at dette ikke er det sidste, vi ser fra Snyders kommende film i denne uge. Der vil muligvis senere på ugen uploades billeder af både Superman og Wonder Woman, der sammen med Batman udgør den legendariske DC Trinity.

Foruden Ben Affleck som Batman i “Batman vs. Superman” medvirker Henry Cavill som Superman, Gal Gadot som Wonder Woman, Ray Fisher som Cyborg, Jesse Eisenberg som Lex Luthor og Jeremy Irons som Alfred Pennyworth. Optagelserne starter inden for de næste par uger, og filmen kan ses i biograferne til maj 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (40)
Gravatar

#1 Jarvis 9 år siden

Ja!!!
Gravatar

#2 Kyllingebenet 9 år siden

I like it, men dette er blot et billede.
Mental striptease..
Gravatar

#3 Blacksanta 9 år siden

#2, En film er vel bare mange billeder? ;)
Gravatar

#4 Munchkim 9 år siden

Minder rigtigt meget om den dragt Batman bruger i Frank Millers Dark Knight Returns univers.

Glæder mig til man får nogle mere tydelige billeder af dragten. Ligeledes glæder jeg mig rigtigt meget til at se hvad de gør med Wonder Woman.
Gravatar

#5 Riqon 9 år siden

Det ser rigtig godt ud foreløbig.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#6 misuma 9 år siden

Jeg synes faktisk godt om billedet, meget faktisk. Faktisk kan jeg bedre lide denne her dragt end Bale's.

Faktisk...

(Hvem ses i reflektionen? Joker, Scarecrow eller?)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#7 Slettet Bruger [2801362112] 9 år siden

Ja, der er helt sikkert noget Frank Miller over dragten, ikke mindst logoet og bilen ser også ret fornuftig ud.

Min eneste frygt ved filmen er, at man igen går supergritty, mørkt og semi-realistisk i tonen, i stedet for at lave lidt sjov. Det er trods alt en tegneseriefilmatisering og der er jo andet end de seriøst og mørke toner, der var kendetegnet for 90'erne.
Gravatar

#8 Frederik 9 år siden

Jeg er stadig skeptisk overfor projektet, men det her er en god start.
Gravatar

#9 SiGT47 9 år siden

shit hvor er det svedigt:D jeg har altid hadet de rustninger de har givet ham på. Batman er ninja og har sgu ikke rustning på. Det her er intet mindre end perfekt! :D
Gravatar

#10 bnm 9 år siden

Højere opløsning hvis det har nogen interesse.

Skriv ny kommentar: