Der findes groft sagt to slags fyre: dem, der altid får pigen, og dem, der er dømt til at stå på sidelinjen som pigernes evige ven.

Se også: Alfonso Cuarón takker nej til “Harry Potter”-spin-off

“Harry Potter”-stjernen Daniel Radcliffe tilhører den sidste kategori. I hvert fald, hvis man skal tro traileren til den romantiske komedie “What If”.

Her spiller Radcliffe den håbløse romantiker Wallace, der kæmper for at blive mere end bare en god ven for den smukke Chantry, spillet af Zoe Kazan.

På rollelisten finder man desuden Adam Driver, der er kendt fra ”Inside Llewyn Davis” og tv-serien ”Girls”. Bag kameraet står Michael Dowse, som før har instrueret komedierne ”Goon” og “Take me Home Tonight”.

Om Daniel Radcliffe ender med at løbe med pigen til sidst, kan man se i biografen, når “What If” får dansk premiere den 26. juni.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Quantom 9 år siden

Underligt.. Han skulle vist være ret godt udrustet, den kære Daniel Radcliffe :-)
Gravatar

#2 Strawb 9 år siden

Jeg forstår ikke titelændringen. Den er listed på IMDb som "The F Word", men der står alligevel den hedder "What If" i USA og UK.
Gravatar

#3 steadi07 9 år siden

Strawb (2) skrev:
Jeg forstår ikke titelændringen. Den er listed på IMDb som "The F Word", men der står alligevel den hedder "What If" i USA og UK.


Filmen har vist officielt undergået navneskift, så det burde den vel ikke hedde længere på IMDb. Der findes desuden også en "The F Word" fra 2005 med Josh Hartnett, så det kan være et forsøg på at undgå forveksling.

Har set traileren et par gange, og der sgu helt fin ud. Jeg må høre mit alibi om hun vil med i biffen.
Gravatar

#4 KasperBS 9 år siden

En rigtig tøsefilm! Jeg springer over!

Skriv ny kommentar: