Som Filmz for to uger siden kunne rapportere, er det Gareth Edwards (“Godzilla”), der skal lave den første “Star Wars”-spin-off film.

Se også: ”The Millenium Falcon” flyver igen i “Star Wars: Episode VII”

Og nu er instruktøren så fundet til den anden film i rækken af “Star Wars”-spin-offs.

Valget er faldet på Josh Trank, der har instrueret superheltefilmen “Chronicle” og som lige nu arbejder på et reboot af ”The Fantastic Four”.

Josh Tranks “Star Wars”-film vil være et selvstændigt kapitel og kommer efter sigende til at fokusere på en specifik “Star Wars”-karakter.

Der er ingen officielle informationer om den endnu unavngivede “Star Wars”-film, men rygterne siger, at optagelserne begynder i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Hive 9 år siden

Nå jamen så må vi vel forberede os på Michael B. Jordan som Boba Fett...
Gravatar

#2 T. Nielsen 9 år siden

Skal da love for der lægges planer for at få spyttet noget ud!
Baby, it's cold outside
Gravatar

#3 loki 9 år siden

#2

Yeps, men mon ikke også det meste bliver til noget ^^
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 Chucara 9 år siden

Meh. Synes mildest talt Chronicle var skuffende. Men har heller ikke høje forventninger til nogen af Star Wars spinoffsene, næsten uanset hvad de kommer til at handle om.

Kan dog umuligt være værre end The Ewok Adventure..
Gravatar

#5 Lord Beef Jerky 9 år siden

Chucara (4) skrev:

Kan dog umuligt være værre end The Ewok Adventure..


Jo Ewoks: The Battle for Endor Nu kan de nemlig snakke engelsk!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#6 mandalorian 9 år siden

Chronicle var fandme dårlig!
Who's the fool?...the fool...or the fool who follows him?......Obiwan Kenobi...A New Hope...
Gravatar

#7 Slettet Bruger [2050315436] 9 år siden

Jeg har en idé om, at Disney går i samme retning med Star Wars, som Disney/Marvel har gjort med superheltefilmene, nemlig at de har lavet en overordnet strategi for hele balladen, nok længere ud i fremtiden, end vi kender til nu og de hyrer instruktører, som passer ind i den plan, med Abrams i samme rolle som Whedon på Marvel-filmene.

Så betyder det måske ikke supermeget om en instruktørs tidligere arbejde er vanvittige mesterværker, da der vil være en stor gruppe af mennesker omkring vedkommende, til at guide filmen ind i den rette skabelon.

Det går nok udover kreativiteten på nogle punkter, men giver en bedre samlet oplevelse, hvis man altså kan lide den vej de går.
Gravatar

#8 henrique406 9 år siden

#7

Det må jeg sige, det er en af de mest velovervejede og interessante indlæg jeg har set på Filmz i meget meget lang tid. Thumbs up!

Og jeg håber virkelig de har samme ambitiøse plan med Star Wars som med hele Marvel universet. Så kan det næsten kun blive godt.

Skriv ny kommentar: