James Cameron har altid været på forkant med de nyeste teknologier, og han var med til at starte bølgen af 3D-film med monsterhittet ”Avatar”. Instruktøren er dog ikke særlig imponeret over Virtual Reality. Det fortalte han forleden ved en konference for Wall Street Journal.

Se også: James Cameron: Slut med at være en primadonna.

”Det virker som om, at der er en masse spænding omkring Virtual Reality, men for mig er det gabende kedelig, hvis jeg skal være ærlig. Hvad vil interaktiviteten for brugeren være andet end: ‘jeg kan stå og kigge mig omkring’. Hvis du ønsker at bevæge dig gennem en virtuel virkelighed, så spil et computerspil. De har eksisteret i en uendelighed,” siger James Cameron.

Man skal altså nok ikke forvente at iføre sig Virtual Reality-brillen Oculus Rift, når ”Avatar 2″ får premiere til december 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 ego fantastic 9 år siden

og han kan så ikke ligge 2+2 sammen, og forstille sig hvad det vil gøre ved lige netop computerspil når man tager disse brille på?! Tror bare han er tøsefornærmet over at folk stadig siger at 3D bare er en undskyldning for at kunne tage 120kr for en biografbillet.
‎"My cock just passed away - I was wondering if I could bury it inside you?"
Gravatar

#2 123456789 9 år siden

Måske han skulle prøve at spille et spil og VR briller inden han snakker om dem
Gravatar

#3 Jack Slater 9 år siden

Jeg er ikke imponeret over 3D-film
Gravatar

#4 Gasivodo 9 år siden

Jeg er ikke imponeret over ABEDAR* Gjorde ellers mit bedste = mange kr til diverse bio'er!

Til gengæld: The Abyss - Blå stråle!! Noget nyt?

*Arnold udtalen
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 Jack Slater 9 år siden

#4

Hørt, Avatar er da en fin film, men den når godt nok ikke Abyss til sokkeholderne

Skriv ny kommentar: