20th. Century Fox har netop hyret Channing Tatum til at spille titelkarakteren i den kommende “X-Men”-spin-off-film ”Gambit”. Det skriver Deadline.com.

Se også: Anmeldelse: “X-Men: Days of Future Past”

Filmen er baseret på et forlæg af den legendariske Marvel-tegneserieforfatter Chris Claremont, der var med til at skabe karakteren i 1990. Josh Zeturner, der skrev sidste års ”RoboCop”-remake, skal skrive manuskriptet til filmen.

Det er ikke første gang, at Gambit går til filmen. I 2009 blev han spillet af Taylor Kitsch i ”X-Men Origins: Wolverine”, og det forventes, at Channing Tatum vil få sin debut som karakteren i den kommende ”X-Men: Apocalypse”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Eraz 9 år siden

Umiddelbart syntes jeg det er fint Castet. Hans ansigt minder lidt om Gambit fra tegneserierne :)
Gravatar

#2 justjakob 9 år siden

Jeg ved ikke hvor meget nyhed der er over det, da en af producerne på x men filmene (alle, inkl. dem som har planlagt release senere), for 5 måneder siden bekræftede at Gambit kommer til deres univers og at Channing Tatum skal spille ham... Maybe it's just me :) Men ellers, fin nyhed.
Gravatar

#3 eskithekid 9 år siden

Min yndlingsfigur fra et af de gamle X-Men spil. Wohoo, glæder mig til filmen.
Gravatar

#4 Kimh87 9 år siden

Hm..havde håbet på at Kitsch ville få lov at gentage rollen, men glæder mig sgu til at se Tatum springe ud i den cajun accent rollen kræver - er bange for at det bliver grinagtigt, men håber han gør det godt. Gambit er en figur fra X-man universet som har været savnet alt for meget. Klart en af de mere spændende personligheder.
Gravatar

#5 lassep 9 år siden

Håber han overrasker, kunne godt lidt Taylor Kitsch i rollen, og er lidt skeptisk, men den skal da ses.
Gravatar

#6 cain 9 år siden

Kimh87 (4) skrev:
Hm..havde håbet på at Kitsch ville få lov at gentage rollen, men glæder mig sgu til at se Tatum springe ud i den cajun accent rollen kræver - er bange for at det bliver grinagtigt, men håber han gør det godt. Gambit er en figur fra X-man universet som har været savnet alt for meget. Klart en af de mere spændende personligheder.


Han skal vel også smide en del muskelmasse og anlægge et mere smidigt look.

Personligt havde jeg helst set enten Kitsch igen eller evt Holloway. Men med Ledgers Joker vil jeg ikke udelukke Bieber med lidt længere hår, så hvem ved. :)

Skriv ny kommentar: