Entertainment Weekly har i samarbejde med Warner Bros. udgivet de første billeder fra “Pan” – nyfortolkningen af det klassiske eventyr om Peter Pan, der blandt andet har Hugh Jackman med ombord som den frygtede pirat, Sortskæg.

Se billederne her

Filmen er baseret på J.M. Barries verdensberømte bog om drengen, der aldrig bliver voksen, og som lever på ønskeøen blandt magiske væsener, indianere og røveriske pirater. En historie der allerede flere gange er omsat til både tegne- og spillefilm.

Foruden Jackman, finder vi blandt andet også Amanda Seyfried (“Les Misérables”) og Rooney Mara (“The Girl with the Dragon Tattoo”) i filmen, mens Garrett Hedlund (“TRON: Legacy”) spiller Kaptajn Klo, og den relativt ukendte Levi Miller spiller Peter Pan. Filmen instrueres af Joe Wright, der tidligere har instrueret “Stolthed & fordom” og “Anna Karenina”.

Peter Pan, Kaptajn Klo, Sortskæg og Klokkeblomst sejler ind i de danske biografer den 16. juli, 2015.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 Nicki52 9 år siden

Fedt, endelig noget nyt. Forhistorie til Peter Pan, før Kaptajn Klo blev Kaptajn Klo. Og med Wendys mor. Bliver sgu ikke bedre. Men jeg er ikke vild Pan ser så bange ud på en af billederne. Han viser ihvertfald ikke han er bange. Men jeg vil sgu også være bange hvis jeg mødte Jackmans Sortskæg.

Men det ser ud til, ifølge Filmz, at han nu hedder Sorteskæg.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Morten Vejlgaard Just 9 år siden

#1 Lad os satse på, det var en slåfejl :)
Gravatar

#3 Nicki52 9 år siden

Morten Vejlgaard Just (2) skrev:
#1 Lad os satse på, det var en slåfejl :)

De håber man da virkelig på hihi :-)
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#4 Nicki52 9 år siden

Efter at have set traileren, er Mary Pans mor. Men den ser god ud. Den har nok ikke noget at gøre med de tidligere film. For Kaptajn Klo her er kun en miner ved navn James Hook.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"

Skriv ny kommentar: