Marvel og Disney er på vej med en tredje film om både Captain America og Thor, og Iron Man har allerede tre film på sit cv. Men den sidste af de fire kerne-Avengers, den grønne Hulk, har ikke rørt sig ud af flækken siden 2008 i “The Incredible Hulk”. Det ændres der umiddelbart ikke på, afslører Hulk-skuespilleren Mark Ruffalo nu.

Se også: De første reaktioner: “Avengers: Age of Ultron” er bedre end 1’eren!

Til Collider fortæller Ruffalo, at Hulk er nødtvunget til kun at optræde i andres film eller i holdfilmene om The Avengers.

Det skyldes, at Marvel ikke ejer rettighederne til Hulk-karakteren. Det gør derimod Universal, som ville skulle distribuere en eventuel ny “Hulk”-film, hvilket Marvels distributionspartnere fra Disney næppe vil være glade for.

”Med hensyn til en ‘Hulk’-film, så ejer Marvel endnu ikke rettighederne. Det er stadig Universals ejendom. Det er en stor hindring for at arbejde videre med det. Jeg tror ikke, at problemet er uløseligt, men jeg ved ikke, hvad der sker herfra,” siger Ruffalo om sagen.

Næste gang, du kan se Mark Ruffalo som Hulk, bliver ganske snart, helt præcis d. 23. april, 2015, hvor “Avengers: Age of Ultron” får dansk premiere.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 DocDoom 8 år siden

De to eksisterende Hulk-film er fandeme elendige. Man håbede på, at Norton-versionen ville rette op på den ret bøvede, men ret charmerende Bana-version ved at præsentere en mere alvorlig, mørk Hulk. Og så kom der bare noget selvhøjttideigt jamz ud af det, som var endnu dårligere. Avengers er - som dem der kender min mangeårige Filmz-historik - ikke liiiige min kop te, så det bliver ikke i Age of Ultron, at jeg skal gense Hulken. Men da han er en cool figur, vil jeg da hilse det velkommet om man forsøger med en tredje, moderne tid Hulk-reboot. Om det er Marvel eller Universal, rager mig en fjer.
Gravatar

#2 Kviesgaard 8 år siden

Havde faktisk glemt alt om, at Universal havde rettighederne til figuren. Måske pga af hans optræden i The Avengers. Hvorom alting er, så glæder jeg mig til den 23. april og til et kærkommen gensyn med min favorit-fysiker numero uno.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#3 Mads47 8 år siden

Det kom helt bag på mig at det er Universal der ejer rettighederne til Hulk, lige som Kviesgaard har jeg bare antaget at det var Marvel på grund af the Avengers.

Dog en lille rettelse det er kun Iron Man der har tre solo film sit CV. Både Thor og Captain America er kun oppe på 2 film. Civil War vil blive den tredje Cap film og Thor Ragnarok bliver hans nr.3.

Skriv ny kommentar: