På sølle 19 dage har bilfilmen “Fast & Furious 7” indtjent for over en milliard dollars. Helt præcist 1.153 milliarder dollars, hvilket gør den til den syvende bedste filmforretning nogensinde.

Se også: Tre nye “Fast & Furious”-film på vej

Ifølge The Hollywood Reporter har den syvende film i rækken med de mange gearskift alene i Kina indtjent 250 millioner dollars, hvilket gør, at den forventes at overhale “Transformers: Age of Extinction” som den bedste sælgende i Kinas filmhistorie.

Tallet for indtjening kan dog ikke bruges som helt korrekt målestok historisk set, da det ikke er korrigeret i forhold til inflationen.

“Fast & Furious 7” går stadig i de danske biografer.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 smolinsk 8 år siden

Utroligt for sådan en omgang snot, ja hele serien for den sags skyld. Men hey, sådan er smag jo så forskelligt, og ja indrømmer biler siger mig intet. Men hvorfor så ytre sig, ja jeg keder mig vel bare lige nu;)
Gravatar

#2 cain 8 år siden

Der er penge i masseproduceret lort til uinformerede kunder. Bare spørg Apple ;)
Gravatar

#3 ThomasArnt 8 år siden

Jeg har set dem alle. De fleste i drivein bio. Jeg ved ikke skide meget om biler, men det er bare en ting vi gør i min familie. I drivein bio og se Vin Diesel tonse rundt i biler.

1'eren var faktisk en fed bil-film.
2'eren var en okay omgang, men uden 1'erens charme.
3'eren... ja den tæller næppe
4'eren var med Vin diesel og Paul Walker tilbage i sædet på ret kurs igen.
5'eren er filmen hvor det begynder er at blive lige fantastisk og dumt nok.
6'eren er all in på overdrevenhed og næsten for tegneserie-agtigt.
7'eren er noget rod. Om det er dødsfaldet skyld eller ej, så er den noget roderi. Det kan intet overdreventhed eller fokus på spændte muskler flotte numser redde.

jeg synes grundlaget for film 1 stadigvæk holder og selvom historien er speciel dyb, som var der noget bid og en smule realisme som gjorde det seværdigt. Det er så synd at der gik heist-movie med stiv teenagediller i det hele.

Men når 8'eren kommer så sidder jeg igen med kone og ungerne i drive in bio og æder popcorn i min bil.

Gravatar

#4 stokkeprygl 8 år siden

Synes nu stadig 7'eren var en fin film. Jeg var godt underholdt. Man skal jo heller ikke tage filmen for mere end det er. En simpel drengerøvs film med store muskler, biler og eksplosioner.

Afskeden med Paul Walker var tilmed godkendt, uden at være for meget.
Gravatar

#5 ThomasArnt 8 år siden

Ja afslutningen med Paul Walker var rigtig fin. Jeg havde frygtet den helt store amerikanske helte-dødsscene eller noget værre. Det her var bedre.
Gravatar

#6 Juiceren 8 år siden

#4
Helt enig, hvis man har sine forventninger justeret og ved hvad man går ind til bliver man ikke skuffet :)
Gravatar

#7 Snipp 8 år siden

7'eren var lort. Jeg kedede mig halvvejs igennem. DER VAR INGEN MENING I DEN FILM. De hopper rundt omkring, arbejder for regeringen lige pludselig - disse street racers. Det er gået fra rigtig bil film, til action film. Savner lidt old school street racing, tilbage til 1'eren.

Det giver jo ingen mening at regeringen vil bruge dem fordi de er hurtige i biler. COME ON. Selv et fuckin seal team kunne have klaret det 100 gange bedre. 1 mand bedre end 30+ elite soldater? ffs..... Det er hollywood lort. Er virkelig ked af at jeg brugte penge på at se den lorte film.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#8 Geekalot 8 år siden

#7 nu var det vel heller ikke en film som Scindlers liste du regnede med at se vel ? :)
Gravatar

#9 Snipp 8 år siden

#8 Hvor skriver jeg helt præcist at jeg har forventet en schindlers liste film?
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 Geekalot 8 år siden

De bil film er hvad man skal regne dem for, det jo ikke for deres oscar vindende skuespil vi ser dem. De er finde til en cola og en gang popcorn men mere er de jo ikke.

Skriv ny kommentar: