To film mere og så er det slut med instruktør Bryan Singers “X-Men”-univers, hvis man skal tro det rygte, som Indiewire nu bringer.

Se også: Første kig: Se Nightcrawler fra “X-Men: Apocalypse”

Hvis rygtet taler sandt, så vil det betyde, at “X-Men: Apocalypse” i 2016 og “The Wolverine 3” i 2017 bliver de sidste i serien.

Derfra er der dog langt til et totalt stop for den populære franchise fra 20th Century Fox. Et reboot af “X-Men” ligger lige for.

Spekulationerne kommer i kølvandet på, at Hugh Jackman har gjort det klart, at “The Wolverine 3” bliver hans sidste som “X-Men”-universets mest populære karakter, Wolverine.

Derfor skal Fox under alle omstændigheder finde en ny skuespiller til at spille Jærven, hvis de enten vil fortsætte eller reboote. Alternativet er helt at stoppe.

”X-Men: Apocalypse” kan opleves i de danske biografer til næste sommer.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (22)
Gravatar

#1 Eraz 8 år siden

Hugh Jackman ejer den rolle. Har sg. svært ved at se hvem der skulle erstatte ham hvis de vælger en reboot. Men jeg kan jo tage fejl.

lur mig ikke om der kommer en reboot. Der er jo penge i det :)
Gravatar

#2 Hive 8 år siden

Hvorfor i alverden dog reboote serien bare fordi en enkelt skuespiller og en enkelt instruktør stopper??
Gravatar

#3 De4_Kia 8 år siden

Filmz.dk skrev:
Spekulationerne kommer i kølvandet på, at Hugh Jackman har gjort det klart, at "The Wolverine 3" bliver hans sidste som "X-Men"-universets mest populære karakter, Wolverine.


Selvfølgelig kan Hugh Jackman have skiftet mening, men taget i betragtning af, at det ikke er særlig lang tid siden, at han udtalte at han ikke ser nogen grund til, at skulle stoppe rollen som Wolverine, at han er rigtig glad for rollen, og så længe filmselskabet lader ham spille rollen, vil han med stor glæde vende tilbage til den, undre jeg mig meget over, at han bare sådan pludselig skulle have skiftet mening, men har han det skal han selvfølgelig have lov til det. Han udtaler dog også, at skulle filmselskabet vælge at finde en ny person til rollen, så er han enlig også okay med det. For det betyder at han har gjort rollen Legendarisk, og at han vil blive husket ^^

Jeg er dog af denne holdning:
Ingen Hugh Jackman = Ingen Wolverine.

Desværre skal vi nok forvente at se en reboot af X-Men omkring 2020.
Gravatar

#4 cain 8 år siden

Tjah der er jo masser af fantastisk X-men at tage fat på. House of M, The Phalanx osv. Så med en kæmpe MCU udgave af Onslaught.

Har altid ment Robin Williams kunne have været en god Logan. 1.50m høj, totalt behåret, bygget som en øltønde. Det rigtige hår/skæg + en cigar og han kunne imo have været god (for mange mange år siden)

Dette kunne også være en mulighed for at gøre x-men mindre Logan-centriske, hvilket imo ville være rigtig positivt.
Gravatar

#5 Ménner 8 år siden

kommer der ikke tre film mere? Gambit?
Jeg håber sgu ikke at det bliver rebootet! Serien kan jo sagtens fungere uden Wolverine og Singer, hvilket vi så i First Class. Det vil dog stadig være et tab ikke at have Jackman med, og ingen skuespillere vil kunne fortsætte i hans spor
Does he look like a bitch, mr. Frodo!? - Samwise L. Jackson
Gravatar

#6 Den fede 8 år siden

De4_Kia (3) skrev:
Jeg er dog af denne holdning: Ingen Hugh Jackman = Ingen Wolverine.


Øhh, what? Selvfølgelig lever karakteren da videre og gudskelov for det. Du snyder dig selv for ret meget, hvis du ligeledes kun vil se en James Bond-film med Sean Connery.
Gravatar

#7 Captain Marvel77 8 år siden

ja, jeg håber de nu forsætter med x-force, blot uden wolverine, indtil finder en ny skuespiller til rollen, eller lader marvel få rettighederne tilbage og få x-men integreret i mcu
Gravatar

#8 Nagash 8 år siden

Jeg undrer mig også lidt, ligesom #3, over, at Hugh Jackman stopper efter Wolverine 3, da han netop udtalte for en måneds tid siden, at han sagtens kunne se sig selv spille karakteren, så længe selskabet stadig ville have ham.
Bare dog Fox ville give lov til, at han så kom over i MCU, så han kunne få noget screentime sammen med Hulk :-P
Gravatar

#9 Kviesgaard 8 år siden

Nagash ( # 8 ) skrev:
Bare dog Fox ville give lov til, at han så kom over i MCU, så han kunne få noget screentime sammen med Hulk :-P


Det er også min ønskedrøm. Især når de nu har fået Spiderman med i Captain America: Civil War, så kunne det også være rart, hvis Wolverine i skikkelse af Hugh Jackman kunne gå i clinch med Hulk.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#10 Hive 8 år siden

Hugh Jackman har også flere gange snakket om at han meget gerne vil spille med i en Avengers film - dog med Iron Man som ønske modstander, og ikke Hulk.

Skriv ny kommentar: