Det bliver ikke Kenneth Branagh (der lavede “Thor”), som vender tilbage for at lave “Thor 3” med titlen “Thor: Ragnarok”. I sidste uge gik rygtet ellers, at Marvel var interesseret i at hente Branagh tilbage til Marvel-land, men det afviser studiet nu selv.

Se også: Marvel vil have Kenneth Branagh tilbage til “Thor: Ragnarok”

Det er Marvel-chefen Kevin Feige, som til Collider afviser, at det er Branagh, som han vil have til at instruere den tredje film om Chris Hemsworths tordengud, Thor.

Det bliver heller ikke “Thor: The Dark World”-instruktøren Alan Taylor, som vender tilbage til mere “Thor”:

”Min Marvel-oplevelse var ødelæggende, fordi jeg var blev givet total frihed under optagelserne, men i postproduktionen blev de så ændret til en helt anden film. Så det ønsker jeg ikke at gentage,” siger Taylor til Uproxx.

Marvel forventer at offentliggøre instruktør og manuskriptforfatter til den tredje “Thor”-film i slutningen af sommeren.

“Thor: Ragnarok” får premiere d. 3. november i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (1)
Gravatar

#1 cain 8 år siden

Det er sku ærgeligt når sådan noget sker da det som regel er styret af kommercielle interesser og intet har at gøre med at få en bedre film ud af det.

Flere instruktører har da også nævnt den ægte frihed de får ved netflix som et af de helt store trækplastre for at lave noget for dem.

Skriv ny kommentar: