Det begyndte med et par koncept-tegninger af et tilsyneladende kasseret “Alien”-projekt. Men pludselig kunne “District 9”-instruktør Neill Blomkamp alligevel bekendtgøre, at han skal lave en ny “Alien”-film. Nu teaser Blomkamp videre på sin Instagram med en ny koncept-tegning, som du kan se i galleriet til højre.

Se også: Neill Blomkamp deler billeder fra skrottet “Alien”-projekt

På den seneste illustration kan du se to ikoniske “Alien”-karakterer – Ellen Ripley (Sigourney Weaver) og Korporal Hicks (Michael Biehn), der ellers omkom i “Alien 3”. Eller gjorde han? Blomkamps nye tegning lover måske en genopstandelse af Hicks.

Det endnu titelløse “Alien”-projekt får premiere i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (37)
Gravatar

#1 David Munch 8 år siden

Frk. Weaver kommer aldrig til at mangle arbejde.
Gravatar

#2 Therewillbeblod 8 år siden

Er det virkelig nødvendigt at lave flere Alien film?

Jeg kunne godt li' at Prometheus forblev i universet, uden at være en "Alien 8" (eller hvad de nu er nået til.

Men syntes snart det stakkels rumvæsen burde gå på pension. 1'eren er en klassiker og nogle af de efterfølgende er OK. (Dog IKKE nr. 3, haha)
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Jack Slater 8 år siden

At dømme ud fra billedet, kunne det godt se ud til at den nye film ignorerer Alien 3 og 4.
Gravatar

#4 Therewillbeblod 8 år siden

Yes, det sker fortiden ret tit og det syntes jeg er lidt ringe.

Altså, det med at det virker som om så mange film bare vælger at "glemme" deres dårlige film.

"Vi forsøgte at lave noget fedt, det lykkedes ikke - så lad os glemme det og rippe originalen lidt mere".

Sikkert lidt det samme Metallica tænker om "Lulu"-albummet. You know?

"Kan vi ikke bare sige, at vi aldrig lavede den?"
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#5 Silver666 8 år siden

Therewillbeblod (2) skrev:
Er det virkelig nødvendigt at lave flere Alien film?

Jeg kunne godt li' at Prometheus forblev i universet, uden at være en "Alien 8" (eller hvad de nu er nået til.

Men syntes snart det stakkels rumvæsen burde gå på pension. 1'eren er en klassiker og nogle af de efterfølgende er OK. (Dog IKKE nr. 3, haha)
Når du ikke engang ved hvor mange Alien film der er så bliver den nye mulgivis heller ikke noget for dig.
Den bliver lavet af nostalgiske grunde og af en fan af serien
vi er mange fans der glæder os til at se Ripley igen.
Sigourney har gerne ville ende serien ordntlig efter den sidste og mindre heldige Alien Resurrection
(film nr4)
Gravatar

#6 Nagash 8 år siden

#2 - Når du fremhæver 3'eren som den værste, så har du allerede bevist, at du ikke aner hvad du snakker om ;)

Jeg ser meget frem til 5'eren her. Blomkamp skuffede med Elysium, men han lavede et decideret mesterværk med District 9 og selvom Chappie ikke var et mesterværk, så forstår jeg på ingen måder den kritik den har fået. Synes sgu det var en rimelig god film.
Gravatar

#7 Captain Marvel77 8 år siden

Håber ikke de ignorere alien 3 og 4, det ville da være ærgeligt...
Det kan jo også være flashbacks, de viser der, på billedet.
Håber den forsætter alien-filmene på en god måde:-)
Gravatar

#8 Nagash 8 år siden

Det blev afvist allerede i februar: http://filmz.dk/neill-blomkamp-alien-5-vil-ikke-se...
Gravatar

#9 Geekalot 8 år siden

Den må dælme gerne ignorere 3 og 4 for min skyld, har aldrig kunne fordrage disse 2 film. Men for dem der kan lide dem vil det da være "træls" :) Men mener nu ikke den den vil ignorere nummer 3, blot foregå før den.
Gravatar

#10 Nagash 8 år siden

Jeg er så modsat dig, ret glad for 3'eren. Synes slet ikke den fortjener den kritik, den tit må stå model til. Vi snakker selvfølgelig Special Edition.
Men jeg er helt enig angående 4'eren. Den er godt nok tarvelig :(

Skriv ny kommentar: