Så er der kun to tilbage at indhente på Box Office-listen for “Jurassic World”, der med sine 1,522 milliarder dollars i aktuel indtjening er gået forbi “The Avengers” på listen over de største billetsælgere nogensinde.

Se også: Colin Trevorrow: “Jurassic World”-trailers viste for meget

Dermed er jagten nu gået ind på nr. 2 på listen: “Titanic”. Der er dog et stykke op til James Camerons film fra 1997, som indtjente 2,186 milliarder dollars, skriver The Hollywood Reporter.

Skulle det lykkes for Colin Trevorrows dinofilm at nå “Titanic”, så er det også James Cameron, der sidder på førstepladsen med 3D-sensationen “Avatar”, der indtjente utrolige 2,788 milliarder dollars, hvilket alligevel virker ganske urealistisk for “Jurassic World”.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (42)
Gravatar

#1 Silentkill 8 år siden

Over 1,5 billion dollars... virker som et lidt for højt tal syntes jeg...
Gravatar

#2 Den fede 8 år siden

Selv de største optimister havde vist ikke set det her komme. Man kan da glæde sig over, at de mange biografgængere ikke har fået en skodoplevelse. Jeg hyggede mig sgu.
Gravatar

#3 Lars.dk 8 år siden

Syntes den var ok, men den første er stadigvæk langt bedre.
Danmarks værste "komiker" http://img687.imageshack.us/i/1281198900438.gif/
Gravatar

#4 Kaversmed 8 år siden

Sørgeligt. Virkelig en dårlig film.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#5 Menneskedyr 8 år siden

jeg var vitterligt overrasket over hvor ringe Jurassic World var og jeg kan sgu sagtens se blockbusters og tage dem for hvad de er, men den nye Jurassic var simpelthen for skrøbelig - den føltes som en masse sekvenser holdt sammen af et cast, som ikke rigtigt fandt melodien........og så bliver det bare bigger, badder, stronger, faster but also more dumb
http://komakino.bandcamp.com/
http://www.youtube.com/user/zortblak
https://soundcloud.com/user9155925
Gravatar

#6 Den fede 8 år siden

Aaarh, så slem er den altså ikke. Den er dum som ind i helvede, men den er sgu også ret underholdende. Lige som en sommer-blockbuster skal være.
Gravatar

#7 Kaversmed 8 år siden

#6 Hvorfor skal sommer-blockbusters altid forsvares ved, at det er okay, at de er lidt dumme, så længe der bare er bulder og brag på skærmen?
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#8 Snipp 8 år siden

Kaversmed (7) skrev:
#6 Hvorfor skal sommer-blockbusters altid forsvares ved, at det er okay, at de er lidt dumme, så længe der bare er bulder og brag på skærmen?


Overrasker mig også gang på gang hvordan folk kan forsvare sig med det. Og jeg synes det er sjovt at se folk skrive på min facebook, hvergang de er inde og se en af disse film, som er så dårlige. Og alligevel så skriver de "sindsyg god film, bla bla bla". Jeg fatter ikke hvor dårlige folk har af smag i film.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#9 Moviemagic 8 år siden

Den er pisse godt skruet sammen....fortjent at den har tjent så godt.
Gravatar

#10 Star Trek fever 8 år siden

Overrasker mig også gang på gang hvordan folk kan forsvare sig med det. Og jeg synes det er sjovt at se folk skrive på min facebook, hvergang de er inde og se en af disse film, som er så dårlige. Og alligevel så skriver de "sindsyg god film, bla bla bla". Jeg fatter ikke hvor dårlige folk har af smag i film.


Tillykke med det. Du er tydeligvis bedrevidende end alle andre.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"

Skriv ny kommentar: