Mange havde det anstrengt med valget af Ben Affleck som den nye Batman. Var han ikke allerede for gammel? Det mente Affleck også selv, da instruktør Zack Snyder spurgte ham. Men det er netop meningen, at den nye Batman skal være gammel og brugt.

Se også: Video: Sådan passer “Man of Steel” sammen med “Batman v Superman”

For det er ikke en ny og ung Batman, vi kommer til at møde i “Batman v Superman: Dawn og Justice”, men derimod en midaldrende kæmpe, der har været på heltefarten i små 20 år:

”Han er 45 eller 46. Han har været Batman i 20 år. Hele historien er med. Har der været en Robin engang? Muligvis. Han har mistet alle dem, der er nære og kære for ham,” forklarer Zack Snyder til ComicBookMovie.

Det var netop den version af Batman, der tiltalte Affleck ved rollen:

”Først tænkte jeg, at jeg er for gammel, det virker ikke rigtigt for mig, men så pitchede Zack konceptet til en ældre, mere slidt og fucked up Batman. Det er noget, vi ikke har set før,” siger Ben Affleck.

“Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk premiere den 24. marts 2016.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (30)
Gravatar

#1 Jack Slater 8 år siden

Det er ligefør han er for ung :) Hvis man skulle køre TDKR stilen helt ud :)
Gravatar

#2 Driver 8 år siden

#1

Ja, det er sandt, men jeg tror, at Snyder og slænget har ønsket at finde en mellemvej, hvor det stadig var muligt for Batman at figurere mange år frem, ikke mindst i en Justice League film. Så det virker som et fornuftigt valg at placere ham midt i 40erne, så han stadig virker ældre end Superman, men heller ikke for gammel til flere eventyr.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#3 Therewillbeblod 8 år siden

Er 45 gammel? (Ikke at jeg er det og føler mig sat i bås - haha)
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#4 Driver 8 år siden

#3

Man kan vel godt føle sig gammel (og slidt) uden nødvendigvis at være det - Er det ikke, det der kaldes midtvejskrise? :-P
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 cirkaukendt 8 år siden

Ung og spændstig fungerede ikke særlig godt i Suckerpunch, så måske er slidt og fucked up den rigtige vej at gå.

Jack Slater (1) skrev:
Det er ligefør han er for ung :) Hvis man skulle køre TDKR stilen helt ud :)

Jeg kan ikke selv lade være med at tænke TDKR ind i den her film, men er det officielt at Snyder har brugt den som inspiration? Er ikke et sarkastisk spørgsmål btw.
Gravatar

#6 Mads47 8 år siden

Therewillbeblod (3) skrev:
Er 45 gammel? (Ikke at jeg er det og føler mig sat i bås - haha)


Hvis man tænker det Bruce Wayne udsætter sin krop for så er 45-46 ved at være der oppe ad. Det der vigilante halløj er nu nok mere for de unge og friske. Der ligger jo et ret stort fysisk press en ens krop, hvis man vælger at tæve bøller og andet skidt folk i nattens ly.
Gravatar

#7 Therewillbeblod 8 år siden

Det er nok bare mig, som faldt over ordet "gammel". Det forbinder jeg med, hvis f.eks. vi fik en Batman i rolator! :)

Syntes da ikke Afflecs-Batman forkommer ældre end Clooney, Keaton (i sidste film) og Bale (i sidste film) og dem vil jeg da heller ikke betegne som "gamle"...slidte jojo, men det er en anden sag :)

Hvem sagde Suckerpunch? Snakker vi bandet? = Fee
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#8 Jack Slater 8 år siden

#5

CirkaUkendt (5) skrev:
Jeg kan ikke selv lade være med at tænke TDKR ind i den her film, men er det officielt at Snyder har brugt den som inspiration? Er ikke et sarkastisk spørgsmål btw.


Ja jeg tror det er meget tæt på at være officielt at Snyder godt kunne tænke sig at lave en TDKR-filmatisering.

Han nævnte det engang selv, hvor han blev spurgt om hvad han ønskede at lave efter WatchMen tror jeg nok.
Gravatar

#9 cirkaukendt 8 år siden

Mads47 (6) skrev:
Hvis man tænker det Bruce Wayne udsætter sin krop for så er 45-46 ved at være der oppe ad.

Batman er superheltenes Keith Richards.

Jack Slater (8) skrev:
Ja jeg tror det er meget tæt på at være officielt at Snyder godt kunne tænke sig at lave en TDKR-filmatisering.

Så må han sgu ikke forspilde chancen... nu forventer jeg jo helt vildt meget af den film her!

Therewillbeblod (7) skrev:
Hvem sagde Suckerpunch?

Babydoll, Sweet Pea, Blondie... tjae kunne være et band, og filmen er nærmest en lang træg musikvideo.
Gravatar

#10 Therewillbeblod 8 år siden

Therewillbeblod (7) skrev:
Hvem sagde Suckerpunch?

Babydoll, Sweet Pea, Blondie... tjae kunne være et band, og filmen er nærmest en lang træg musikvideo. [/quote]

NååÅÅååhh, der er en film som hedder Suckerpunch?! :D Haha, vidste jeg ikke! Kender kun bandet
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: