Rygterne har længe været brandvarme omkring Benicio Del Toros (“The Usual Suspects”) mulige medvirken i “Star Wars: Episode VIII”. Nu bekræfter skuespilleren selv, den er god nok!

Se også: ”Looper”-instruktør skal lave “Star Wars: Episode VIII”

Det er Slashfilm, der viderebringer historien, som også bekræfter, at det er i rollen som skurk, at Del Toro skal bidrage til stjernekrigsuniverset:

”Ehhh, det er sådan, at de ikke lader mig tale en helt masse om det. Men jeg er skurken,” siger en ordknap Del Toro, der dog yderligere afslører, at optagelserne begynder til marts.

Oscar Isaac, der også medvirker i december måneds syvende episode – “Star Wars: The Force Awakens” – som Poe Dameron, er bekræftet til at gentage rollen i “Star Wars: Episode VIII”, hvor han altså får lov at spille over for den skurkagtige Benicio Del Toro.

“Star Wars: Episode VIII” får premiere i d. 26. maj i 2017.

FACEBOOK: Bliv ven med Filmz.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Gorman 8 år siden

Er jeg den eneste der synes at det på en eller anden måde er forkert men Del Toro i Star wars?
Nå men det skal da komme an på en prøve til december. Bare han ikke snakker med mexi-accent ;-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#2 Rolias 8 år siden

Gorman (1) skrev:
Er jeg den eneste der synes at det på en eller anden måde er forkert men Del Toro i Star wars?
Nå men det skal da komme an på en prøve til december. Bare han ikke snakker med mexi-accent ;-)


Jeg tror nærmere du skal vente til maj 2017 med at få svaret.
Gravatar

#3 Gorman 8 år siden

#2 Godt så :-) Der var jeg lidt hurtig på tasterne - men min tanke er den samme uanset episode-nummeret.
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 cain 8 år siden

Dr Gonzo with a lightsaber. Cool i´m in.
Gravatar

#5 Sklertic 8 år siden

Synes han er cool, og hans naturlige accent er slet ikke "mexi" som du siger.
Gravatar

#6 gangstalicious 8 år siden

Gorman (1) skrev:
Er jeg den eneste der synes at det på en eller anden måde er forkert men Del Toro i Star wars?
Nå men det skal da komme an på en prøve til december. Bare han ikke snakker med mexi-accent ;-)


Nej, du er aldrig den eneste, nogensinde.

Hvis du tror at Del Toro taler med "mexi-accent", trænger du lidt filmopdragelse. Dels er han fra Puerto Rico, ikke Mexico og dels er manden en kamæleon når det kommer til filmroller. Dr. Gonzo, Franky Four Fingers, Fenster og Jackie Boy er bare fire eksempler på dette.
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

#6 mindre detaljer :) Han har stadig mexi accent :)
Gravatar

#8 Doctor Doom 8 år siden

Det er ikke den første accent i Star Wars-universet
Gravatar

#9 Gorman 8 år siden

# 6 So serious. Når der er sat en smiley efter en sætning, så er det som bekendt fordi det er sagt med et smil og ikke fordi det er et egentlig argument. Er da helt enig i at Del Toro er en klasseskuespiller. Min pointe var at jeg havde svært ved at se ham i en hovedrolle i en Star Wars film. Og det har jeg stadig. Men derfor kan han da helt sikkert overraske mig og gøre mine tanker til skamme - det håber jeg da :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!

Skriv ny kommentar: