Efter næste års “Captain America: Civil War” så har manden bag Captain America-masken, Chris Evans, kun kontrakt på to Marvel-film mere, de to næste “Avengers”-film. Men står det til Evans, så er han langt fra færdig med Marvel.

Se også: Hulk er fjernet fra “Captain America: Civil War”

Chris Evans kan nemlig ikke få nok at sit samarbejde med Marvel Studios:

”Jeg har aldrig haft sådan en relation før. Marvel kan bare ikke stoppe med at lave gode film. De gør det i søvne. Det er vidunderlige instruktører, producenter, skuespillere og manuskripter. Det er som en legeplads for en skuespiller,” siger Chris Evans i nedenstående video-interview med Collider.

Dermed er det nu op til Marvel, om Chris Evans efter “Avengers: Infinity War – Part II” i 2019 også vil have en fremtidig rolle at spille som Captain America. Til den tid vil Evans være 37 år.

“Captain America: Civil War” får dansk premiere d. 5. maj i 2016.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 CaGoDa 8 år siden

ja det ville være dumt af Marvel at droppe Captain America da det siger sig selv at han er deres symbol på Amerika
Gravatar

#2 KasperBS 8 år siden

Skuespillerne på Avengersholdet har gode aldre, de kan forsætte 10 år endnu
Gravatar

#3 De4_Kia 8 år siden

Jeg troede ellers han var færdig med filmrollerne, og Civil War blev hans sidste, da han ville fokuserer mere på at instruere selv. Men hvis det er det han vil, ja så klager jeg ikke, da det kun er en glædelig nyhed. Ser ham gerne forsætte rollen Som Cap så længe han selv ønsker det, og kan ikke se hvorfor Marvel skulle være interesseret i at skifte ham ud, eller stoppe samarbejdet. Så længe de kan tjene penge på ham, og der ikke er nogen konflikt mellem dem, hvorfor så stoppe :)
Gravatar

#4 Jack Slater 8 år siden

Han må være rimeligt tilfreds med sin løn, når han kommer med sådan en udtalelse :)
Gravatar

#5 Geekalot 8 år siden

Ja for Marvel er jo så kendt for at give vilde lønninger ud. Kan også bare være han er glad for at få lov at arbejde med de film ? :)

Skriv ny kommentar: