Meget få informationer er sluppet ud om den kommende “Star Wars: Episode VII – The Force Awakens”. For få, mener Anthony Daniels, som igen for syvende gang lægger “Star Wars”-stemme til den gyldne robot, C-3PO. Han mener, at Disneys metoder nærmest er tossede.

Se også: Mexicansk øldåse afslører ændring af C-3P0

Skuespilleren havde omkring jul på Twitter skrevet, at han havde mødt en navngiven med-skuespiller fra “Star Wars: Episode VII – The Force Awakens”, hvorefter han fik ordre fra Disney om at fjerne det tweet med det samme. Intet måtte afsløres.

Og nu Daniels er i gang, så får George Lucas også en kommentar med på vejen. George Lucas’ metoder var for enerådige, siger Daniels. Han burde have taget beslutninger i samråd med andre, hvilket den nye “Star Wars”-instruktør, J.J. Abrams, derimod er dygtig til, vurderer Anthony Daniels.

George Lucas’ stil gav heller ikke ligefrem de bedste film, mener Daniels, da han skal vurdere Lucas’ prequel-trilogi, “Star Wars”-episoderne 1-3:

”Åh, de prequels. Effekterne er smarte, men meningsløse. Det ser godt ud, men hvad så? Dysterhed og kulde beskriver det bedst,” siger C-3PO-skuespilleren til The Guardian.

“Star Wars: Episode VII – The Force Awakens” får dansk premiere d. 16. december i år.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Mardin 8 år siden

Enig med ham omkring George Lucas.
Dybt uenig med ham omkring Disney. Det er netop fedt at Disney holder kortene tæt ind til kroppen og ikke spoiler hele filmen i deres trailers.
Gravatar

#2 David Munch 8 år siden

Ja jeg er også glad for Disneys tilgang til den film. Lidt for megen nostalgi i materialet indtil videre måske, men det er så hvad det er.
Gravatar

#3 Gasivodo 8 år siden

..HVAD? Lucas enerådig, sludder!

Ser altid ekstramaterialet på min Episode I skive 2 - når jeg vil se definitionen på magt.
Eat your shorts Palpatine:-D

Men (ÆV) Disney skal sgu' spille med lukkede kort denne gang. VII er, for undertegnede, briste elle bære...

I HOPE! oh dear I HOPE
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#4 Confused101 8 år siden

Kan godt følge hans argument mht. Disney og for få informationer. Os "Star Wars" fans er jo 100% bevidst om hvad det er vi går ind til. Men "ikke fansene", kan gå tabt ved der ikke genereres tilstrækkelig hype forud -> ikke helt optimalt billetsalg.

Men han rammer helt hovedet på sømmet ift. min egen mening og Lucas. Lucas har skabt universet, og gjort et forbandet godt stykke arbejde. Men pga. extended univers, og alt det andet folk har tilført, har Lucas univers udviklet sig mangefolds i folks fantasi. Og lige gyldig hvor dygtig man er, kan en person ikke rumme det, og kræver input fra flere.

Her er jeg til gengæld stor fan af Abrams da han netop forstår, han ikke er alvidende, og selv er fan af det han arbejder med. Og det Daniels siger med han lytter til andre, understøtter dette.
Gravatar

#5 region 2 killer 8 år siden

Folk bruger for meget tid på at snakke om de forbandede prequels.

Manden lavede 3 lorte film, men han hjalp også med at producere og finansiere Mishima, Body Heat og Kagemusha.

Hvad med at vi snakker lidt om dem i stedet for.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#6 Doctor Doom 8 år siden

Lucas force chokede enhver der skulle til at ytre sig om Jar Jar
Gravatar

#7 Doctor Doom 8 år siden

manden lavede 3 1/2 lortefilm:

Der er ewoks i Jedi.

Skriv ny kommentar: