De første interne visninger hos Warner Bros. af næste års “Batman v Superman: Dawn of Justice” skulle efter sigende have overbevist om, at Ben Afflecks Batman er fremtiden hos DC Comics’ filmunivers. Nu redigeres den kommende kamp imellem Superman og Batman endda mere i Batmans favør.

Se også: Ny udvikling: “Man of Steel 2” droppes måske

Ifølge ComicBookMovie så har Afflecks præstation overbevist Warner-cheferne om, at der skal satses mere på Batman end på Superman.

Derfor er instruktør Zack Snyder angiveligt blevet bedt om at give Batman endnu mere skærmtid i den endelige biografversion, hvilket muligvis kommer til at ske på bekostning af Supermans skærmtid, der således bliver skåret for at gøre plads til mere Batman.

Det flugter godt i forlængelse med de seneste rygter fra DC-lejren, hvor det erfares, at “Man of Steel 2” bliver droppet. Til gengæld får Ben Afflecks Batman en helt ny trilogi.

“Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk premiere den 24. marts 2016.

TWITTER: Klik ind og følg Filmz.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Jeg indrømmer at jeg er en taber!

Af mange årsager....bland andet, fordi jeg nok ender med at se den her film, selvom jeg er overbevidst om at det bliver årets største skuffelse!!

Jeg kan godt lide de film Affleck selv instruere (eller et par af dem) - jeg er ikke glad for ham som "helt"....slet ikke Batman. Syntes Keaton og Bale gjorde det, på hver sin måde fantastisk.

Kilmer - Nej...
Clooney - Fuck nej!!!

Den her film kommer (i mine øjn) til at stinke som Jurassic World!

Og hvorfor er jeg så en taber? Fordi jeg sikkert ser lortet i min lille biograf alligevel...det er dumt.

Det er som at gå i seng med en person og tænke "Det her blir' sgu da ikke godt?!"
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 cain 8 år siden

Damn, Cavill får baghjul af Batfleck.
Gravatar

#3 David Munch 8 år siden

Jeg var heller ikke helt overbevist omkring portræteringen af Superman af Henry Cavill, så det kan være vi får en ny skuespiller i en kortere tidsramme.
Gravatar

#4 Alex- 8 år siden

#1 inden du skyder dig selv helt i sænk så vent i det mindste til de første anmeldelser.. :P
Jeg bryder mig bestemt heller ikke om Affleck, men er ofte blevet positivt overrasket (og self også slemt skuffet) med mange andre skuespillere når de træder ind i tegneserie filmatiseringer. (Nogle ville mene at Affleck har gjort det før, men det har jeg lykkeligt fortrængt). Zack Snyder har endnu ikke skuffet, så jeg tvivler ikke på at denne film nok skal være en biograftur værd.
Gravatar

#5 ego fantastic 8 år siden

Det her kommer slet ikke bag på mig. Det har vel ligget lidt i kortene helt fra starten. Filmen hedder jo ikke superman v Batman.
‎"My cock just passed away - I was wondering if I could bury it inside you?"

Skriv ny kommentar: