Som prequel til “Alien” var det meningen, at “Prometheus” skulle give svar. Men alle svar kommer først med “Prometheus 2”, “Prometheus 3” og måske også en “Prometheus 4”, siger instruktør Ridley Scott nu.

Se også: Ridley Scott: Der kommer svar i “Prometheus 2″

Således afslører Scott til Filmfutter, at “Prometheus 2” ikke vil aflevere os ved begyndelsen af hans egen “Alien” fra 1979. Vi skal helt frem til en film tre eller måske fire, før den store forbindelse skabes:

”Det bliver ikke i den næste. Det bliver i den efter den her eller måske endda i en fjerde film, før vi kommer til ‘Alien’-franchisen,” siger Ridley Scott om udsigterne til, at “Alien”-universet bliver forbundet med prequel-universet fra “Prometheus”.

Scott afslører dog alligevel lidt om sammenhængen:

”Jeg har altid opfattet Alien som en slags bakteriel krigsførelse. Jeg har altid tænkt på det originale rumskib som et kampskib, der indeholdt disse biomekaniske væsner med ødelæggelse som det eneste formål.”

“Prometheus 2” får premiere i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 David Munch 8 år siden

Kom glad, kom frisk! 8)
Gravatar

#2 Therewillbeblod 8 år siden

Det er alt sammen fint....men han snakker flere Prometheus-film? Og jeg tænker lidt...vil han instruere dem selv?

Gutten er hvad? 77? Der er fire år imellem de to første (hvis 2'eren lander i 2016)....går der så otte år mere inden nr. 4 ankommer er han sgu tæt på 90....Clinten er selvfølgelig 85 og han skyder gode film afsted endnu...men damn...hatten af!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

#2 også det jeg studsede lidt over, så jeg tvivler meget på han gør det.
Gravatar

#4 Therewillbeblod 8 år siden

Ja, mr. Geekalot, jeg er sikker på at det er fedt at leve af sin passion. Mine egne passioner dør nok også først et par år efter min triste krop (og lever) har sagt stop...

Men alligevel...hvis han var fabriksarbejder (er jeg ikke - bare et eksempel) eller havde et normalt job, er pensionsalderen ikke 65/67? :-)

Men ja, jeg forstår da godt at de bliver ved. Jeg mener hvem ville ikke det med et sådant job? Men alligevel...når man er over 80...hvis jeg lever så længe tror jeg sgu ikke på jeg ville påtage mig så meget arbejde / stress forbundet med en kæmpe Hollywood produktion...men ja, glæder mig til film nummer 2. 1'eren var fed !
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#5 msvejrup 8 år siden

Ridley har det med at udtale sig meget bredt. Personligt tror jeg, der maksimalt kommer to mere.

Lad os se hvad der sker efter P2. Som jeg i øvrigt glæder mig enormt til. Etteren var fantastisk.
Gravatar

#6 Bishop 8 år siden

Prometheus 2 bliver til Alien : Paradise Lost

Gravatar

#7 Nagash 8 år siden

For min skyld må han gerne lave to yderlige film. Jeg var rigtig glad for 1'eren og glæder mig meget til 2'eren.

Men alderen bekymrer mig også lidt. Men mon ikke han kan finde et par kompetente venner, der kan tage instruktørstolen for ham?

Skriv ny kommentar: