I den tredje “Thor”-film, “Thor: Ragnarok”, spiller Tom Hiddleston skurken Loki, bror til Thor. Det bliver fjerde Marvel-film for Hiddleston. Og måske den sidste.

Se også: Derfor blev Loki droppet til “Avengers: Age of Ultron”

Tom Hiddleston frygter nemlig, at publikum bliver trætte af ham og Loki-karakteren. Så han overvejer nøje, om han skal stoppe på toppen efter den næste film om Thor:

”Jeg ved ikke helt, om folk vil se ham igen, eller om de vil videre… Jeg kan ikke rigtig fornemme det. Jeg vil helst undgå at gentage mig selv. Jeg vil forsøge at gøre det på en ny måde. Jeg har ikke lyst til at føle, at jeg træder de samme trin igen. Sådan er det nok for alle skuespillere, der spiller den samme karakter igen og igen. Jeg spekulerer på, hvordan det mon er at være dem, der spiller Avengers,” siger Tom Hiddleston til MTV News.

Der er da heller ikke umiddelbart noget, der tyder på, at Loki vender tilbage til “Avengers”-universet, efter han blev fravalgt til “Avengers: Age of Ultron”.

“Thor: Ragnarok” får premiere d. 3. november i 2017.

Vil du se mere til Loki, eller er det godt med fornyelse?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Mads47 8 år siden

Mit problem er jeg nu mere træt af hele the MCU. Tom Hiddlestons karakter er i det mindste en god og underholdene skurk. Noget man ikke kan sige om resten.
Gravatar

#2 David Munch 8 år siden

Jeg så gerne mere Loki, da jeg godt kan lide den karakter Hiddleston har skabt. Tror absolut han kunne stå for sin egen film, og der er jo massere af materiale at trække på.
Gravatar

#3 Star Trek fever 8 år siden

Giv mig mere.... Lok(e) er en genial figur
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#4 Hive 8 år siden

Fornuftig holdning. Der er altså andre skurke at trække på. Hold en pause fra Loki. X-Men burde gøre det samme med Magneto.
Gravatar

#5 Kviesgaard 8 år siden

#1

Ultron var for mit vedkommende en lidt fesen størrelse. Så er der nu mere gods i Loke. Men hvis han ikke er med i Avengers 3 og 4, så overlever jeg nok.

Forventer at Thanos er blevet kørt i stilling på det tidspunkt og forhåbentlig gør sig rigtig godt som skurk.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#6 Mads47 8 år siden

Kviesgaard (5) skrev:
#1

Ultron var for mit vedkommende en lidt fesen størrelse. Så er der nu mere gods i Loke. Men hvis han ikke er med i Avengers 3 og 4, så overlever jeg nok.

Forventer at Thanos er blevet kørt i stilling på det tidspunkt og forhåbentlig gør sig rigtig godt som skurk.


Jeg er bange for at Thanos umuligt kan leve op til hans hype. Ultron kunne på ingen måder.



Hive (4) skrev:
Der er altså andre skurke at trække på. Hold en pause fra Loki. X-Men burde gøre det samme med Magneto.


Ja, men synes generelt Marvel lider af kedelige skurke. Magneto har jo ikke rigtig fungeret som Skurk siden film nr.3. Han er virkelig en god Marvel skurk.

Skriv ny kommentar: