Med slutningen af “Avengers: Age of Ultron” in mente samt de ting, der er sluppet ud om plottet til “Captain America: Civil War”, så virker det til, at Avengers-holdet er ved at blive permanent forandret. Det bekræfter Marvel nu.

Se også: Kevin Feige: Uundgåeligt at Marvels film og serier mødes

Den endelig transformation af Avengers-holdet, som vi lærte at kende det i Joss Whedons “The Avengers” fra 2012, vil ifølge Marvel-chef Jeremy Latcham ske med dobbelt-filmen “Avengers: Infinity War”:

”Jeg tror, det definitivt bliver enden på en version af det hold, som vi har lært at kende som The Avengers. Ingen ved helt præcis, hvad der kommer til at ske i den film, men jeg tror, at den nuværende udgave af det hold – hvilket vi allerede så tegn på i ‘Age of Ultron’ – er under udvikling,” siger Latcham til Collider.

Fans skal dog ikke begræde denne udvikling alt for meget, da selve idéen om Avengers-holdet vil leve videre i nye konstellationer:

”Men idéerne, idealerne og de ting, der gør Avengers til Avengers, vil stadig eksistere. Det bliver ikke enden på Marvels Cinematic Universe, Men jeg tror, det bliver enden på en del af det.”

Første del af “Avengers: Infinity War” får premiere d. 4. august i 2018, imens anden del udkommer præcis et år senere.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (16)
Gravatar

#1 Troels91 8 år siden

tja :) ellers går det vel i tomgang det hele? :)
Gravatar

#2 Kaversmed 8 år siden

#1 Er der ikke allerede det? ;)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#3 Hive 8 år siden

Fint med mig. Age of Ultron var allerede alt for meget som den første Avengers. Der er grænser for hvor mange gange de kan lave den præcist samme film med de præcist samme helte i fokus.
Gravatar

#4 Mads47 8 år siden

Godt være at de bliver skiftet ud med et nyt team, men tror ikke tonen eller stilen bliver anderledes. Så det ser ud nu ser jeg ikke frem til nogen film i the MCU, kun tv-serier som Daredevil og FOXs X-men.

Glæder mig utroligt meget til DC's næste film.
Gravatar

#5 Lazlo H 8 år siden

Batman vs Superman ser heldigvis noget mere dyster ud end Marvel's seneste farvelade-film....
Gravatar

#6 Hive 8 år siden

Lazlo H (5) skrev:
Batman vs Superman ser heldigvis noget mere dyster ud end Marvel's seneste farvelade-film....


Jeg forstår simpelthen ikke det argument. Er dyster nødvendigvis bedre?

Desuden snakker vi om en flok mennesker/rumvæsner/robotter/whatever med absurd urealistiske superkræfter og evner, som render rundt i farvestrålende heldragter... der er grænser for, hvor seriøst de film bør tage sig selv.
Gravatar

#7 CaGoDa 8 år siden

Lazlo H (5) skrev:
Batman vs Superman ser heldigvis noget mere dyster ud end Marvel's seneste farvelade-film....


okay Lazlo H så du ville gerne have at DC Comic laver film i sort & hvid
Gravatar

#8 Elvira39 8 år siden

Der findes stadig dem der tror at en seriøs tone og dyster tilgang automatisk betyder en mere kvalitativ film. Det er dumt og så er der intet seriøst eller dystert ved hverken Superman eller Batman filmene.
Gravatar

#9 Lazlo H 8 år siden

Det er vel smag og behag hvad man finder kvalitativt ved en superhelte-film, og ret så arrogant at påstå at den ene holdning er mere dum end den anden.

Batman Returns er om ikke seriøs som Nolans Batman så langt mere mørk i tonen end Reeves Superman-film. Nolans Batman er også pænt mere gritty end Marvel's Avengers-film som jeg især med netop de to Avengers omgange fandt en del for lette og fjollede, selvom jeg så afgjort godt kunne lide Iron Man filmene især og de resterende "single"-film i almindelighed. I den sammenligning ser den kommende Batman vs Superman lidt mere mørk ud, og det ville da også være sært andet, da den mig bekendt er kraftigt inspireret af Frank Millers Batman.

Men det er vel også bare dumt, at antage at noget skulle blive bedre af at være inspireret af netop Frank Miller???
Gravatar

#10 Lazlo H 8 år siden

Hive (6) skrev:
Jeg forstår simpelthen ikke det argument. Er dyster nødvendigvis bedre?

Desuden snakker vi om en flok mennesker/rumvæsner/robotter/whatever med absurd urealistiske superkræfter og evner, som render rundt i farvestrålende heldragter... der er grænser for, hvor seriøst de film bør tage sig selv.


Ja ih.... Batman er er et farverigt festfyrværkeri i sin spraglede trikot. En glad gøgler der bekæmper super-skurke med ramasjang og festivitas, iført spids hat og bjælder.

Personligt foretrækker jeg det skæve gotiske univers som Burton placererede Batman i. Alt andet lige så indenfor rammerne et noget mere mørkt og dystert freak-univers end så mange andre. Nolans Batman sætter også en lidt anden tone end f.eks den lette i Age of Ultron.

Hvad man foretrækker er vel op til een selv, man kan man ikke se forskel, så bør man nok ikke kommentere på det....

Skriv ny kommentar: