Sidst vi så Mark Ruffalos grønne Hulk var i “Avengers: Age of Ultron”, men hvornår bliver næste gang? Marvel Studios har som bekendt ikke rettighederne til at lave en solofilm med den stærke hidsigprop, så det skal være i en andens film. Det bliver overraskende nok ikke i “Captain America: Civil War”, men derimod om to år i den tredje “Thor”-film, “Thor: Ragnarok”.

Se også: Hulk er fjernet fra “Captain America: Civil War”

Det erfarer Joblo, som kan fortælle, at sammen tager Hulk og Thor til en planet, der hverken er Jorden eller Asgård.

Derfor er det nærliggende at spekulere i, om dette er første optræk til en historier, der går i retning af “Planet Hulk”, en Marvel-tegneserie, hvor Hulk sendes bort til en fjern planet.

Dette er dog endnu hverken af- eller bekræftet. Derimod er det sikkert, at Chris Hemsworth vender tilbage som Thor, Tom Hiddleston som Loki og Jaimie Alexander som Sif. Og altså ganske sandsynligt Mark Ruffalo som Hulk.

“Thor: Ragnarok” får premiere d. 3. november i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Kviesgaard 8 år siden

Interessant. Den havde jeg ikke set komme.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#2 SublimeKen 8 år siden

Elsker når mine teorier holder stik. Nu er det selvfølgelig ikke bekræftet endnu, men kunne ikke se Hulk dukke op andre steder (Med undtagelse af Civil War) da James Gunn har udelukket GOTG2, og Feige havde lovet til pressekonferencen i 2014 at Hulk ville dukke op før Infinity War. Med slutningen af AoU i mente, gav det bare mening at han ville ende i rummet, også giver det også mening at dele de forskellige Avengers op i andre film i fase 3 end kun at have dem alle i Civil War, med undtagelse af Thor.
Gravatar

#3 Mr AC 8 år siden

Efter at have set animationsfilmen "Planet Hulk" så ville jeg ELSKE at se en "Live" Action udgave fra Marvel
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.

Skriv ny kommentar: