I de første teasers til januars fortsættelse af kultserien “The X-Files” har der været fokus på FBI og overvågning. Men i denne nye teaser begynder de overnaturlige kræfter at røre på sig igen. ”De kommer,” siger Scully.

Se også: Første fulde trailer: Snart er Mulder og Scully tilbage!

Foruden David Duchovny og Gillian Anderson som FBI-agenterne Mulder og Scully så vil navne som Joel McHale (“Community”), Robbie Amell (“The Flash”), Lauren Ambrose (“Six Feet Under”), Annabeth Gish (“The Bridge”), Annet Mahendru (“The Americans”), Rhys Darby (“Flight of the Conchords”) og Kumail Nanjiani (“Silicon Valley”) også gæsteoptræde i det, vi i Danmark kender under titlen “Strengt fortroligt”.
.
“The X-Files” havde premiere første gang i 1993, og serien affødte ni sæsoner og to spillefilm.

De seks nye afsnit får premiere d. 24. januar i 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 CVO 8 år siden

Nåååårh - lad det snart blive "næste år"....
"Never underestimate stupid people in large numbers" - Homer Simpson
Gravatar

#2 Lauzzy81 8 år siden

Jeg glæder mig mega meget :D
Gravatar

#3 patrickjane 8 år siden

Nogle der ved om det bliver enkeltstående afsnit? Eller 6 afsnit med en gennemgående historie?
Gravatar

#4 Morpheus 8 år siden

# 3

Sådan som jeg forstår det, handler 1. afsnit om aliens og fortsætter loren, hvorefter der vil være 4 monster of the week afsnit og det sidste afsnit, der igen handler om aliens.
Gravatar

#5 Nagash 8 år siden

#4 - Hvor har du læst det? Det sidste jeg læste (fra Comic Com), var at der ville være 2 monster of the week, og 44 conspiracy.
Gravatar

#6 Morpheus 8 år siden

# 5

"Chris Carter said the six episodes are bookended by mythology episodes and the middle episodes are standalones written by Glen Morgan, Darin Morgan and James Wong."

http://www.denofgeek.us/tv/the-x-files/243258/the-...
Gravatar

#7 Nagash 8 år siden

Ja, okay.. Det var ikke den oplysning jeg læste, men dit link er nyere end det jeg hørte, så du har nok ret :)

Skriv ny kommentar: