Han får sin egen rebootede Marvel-film i 2017, men han er også på rollelisten til næste års “Captain America: Civil War”. Så hvorfor var Tom Hollands Spider-Man ikke med i den første trailer? Det var han måske også, hvis man ser godt efter.

Se også: Første trailer: Borgerkrigen bryder ud i “Captain America: Civil War”

I nedenstående video er der blevet zoomet helt ind på et klip fra onsdagens trailerdebut, hvor Falcon flyver ud fra en høj bygning. Og her svæver han altså forbi en person, der meget vel kan være ingen ringere end Peter Parker/Spider-Man. Men du skal se godt efter.

Hvad mener du: Er Spider-Man blevet fundet?

“Captain America: Civil War” får dansk premiere d. 28. april i 2016.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 Kaversmed 8 år siden

Det er en sort mand i rød polo og khaki-bukser.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Ja medmindre de har gjort spider drengen sort, så ved jeg ikke hvad det skulle være :) men vi får det nok at se i filmen hehe
Gravatar

#3 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

Geekalot (2) skrev:
Ja medmindre de har gjort spider drengen sort


Maybe: http://marvel.wikia.com/wiki/Miles_Morales_(Earth-...
Gravatar

#4 David Munch 8 år siden

Godt at se Spider-Man er blevet så gammel at han går rundt på gaden i fuldt kostume.
Gravatar

#5 Ceepa 8 år siden

Jeg er 99,9% sikker på det ikke er PP aka spiderman. En fyr i en rød trøje og blå bukser?
Gravatar

#6 jonaspvideovidjo 8 år siden

#2 #3 Vi ved jo at de har casted Tom Holland til rollen som Peter Parker og Spider-Man.
Gravatar

#7 Morten Vejlgaard Just 8 år siden

jonaspvideovidjo (6) skrev:
#2 #3 Vi ved jo at de har casted Tom Holland til rollen som Peter Parker og Spider-Man.


Yep, men der går rygter om, at Miles Morales måske er med i rebootet i 2017. Måske vi allerede ser ham i 'Civil War'...? Tror det ikke, ved det ikke, men spekulationerne er sjove.
Gravatar

#8 MOVIE1000 8 år siden

Så tror jeg mere på bigfoot optagelserne, end at det der skulle være Spiderman.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 Shadow_Dude 8 år siden

MOVIE1000 (8) skrev:
Så tror jeg mere på bigfoot optagelserne, end at det der skulle være Spiderman.


Enig.
"Gotta love modern weapons tech. Easier for an one-armed man to fire a missile launcher than pull on his pants"
Gravatar

#10 Stetso-G 8 år siden

Nej. Nej, han er ikke fundet i det ovenstående klip. Man skal både være farveblind og tankemotorisk udfordret, hvis man fristes til at tro det.

Skriv ny kommentar: