Det var længe forventningen, at den kommende sequel til “Prometheus”, som nu har fået titlen “Alien: Covenant”, ville følge Noomi Rapace og Michael Fassbender på tur til hjemplaneten for the Engineers. Det bliver imidlertid et helt andet rumskib, der bliver fokus for “Alien: Covenant”.

Se også: Ridley Scotts “Prometheus/Alien”-film skifter igen titel

Faktisk bliver Noomi Rapace-rollen som Shaw ganske lille, imens Michael Fassbender derimod får en dobbeltrolle som androiden David og som… Ja, det ved vi ikke endnu.

Derimod kommer fokus til at ligge på besætningen om bord på et nyt faretøj, Covenant, der finder David på det, de troede var en uopdaget paradisplanet, forklarer instruktør Ridley Scott nu til Screen Daily.

Samtidig slår Scott nu fast, at der i alt bliver fire “Prometheus”/prequel-film, der leder frem til Scotts originale “Alien” fra 1979. Således kommer der to yderligere forhistoriefilm efter “Covenant”, inden forbindelsen til “Alien” er skabt.

“Alien: Covenant” får premiere 30. maj i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 cain 8 år siden

Yaaaawn. Lad nu Bloomkamp komme til.
Gravatar

#2 Nagash 8 år siden

Nu er han jo en android, så mon ikke bare det er endnu en David? Det er jo ikke utænkeligt, at der er lavet flere udgaver af samme model.
Gravatar

#3 patrickjane 8 år siden

Er det virkelig nødvendigt med hele 4 film inden vi når Alien sammenkoblingen? 2 film burde være rigeligt. Man skal passe på ikke at mætte masserne. Jeg personligt behøver ikke se 4 Prometheus film.
Gravatar

#4 Kviesgaard 8 år siden

For mig lyder det lidt som om, at kæden er ved at hoppe af.

Eller er det bare for, at Bloomkamps Alien ikke bliver til noget i overskuelig fremtid?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#5 Kaversmed 8 år siden

Jeg er klar. Hvis den næste også er lige så god eller bedre end Prometheus, så ser jeg intet problem i at lave 4 film i alt.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 Gorman 8 år siden

#5 same same her :-)
Det er et fedt filmunivers, så kan pt. Sagtens klare et par film mere herom
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#7 Nagash 8 år siden

Jeg stemmer i med #5 og #6 :)
Gravatar

#8 Gasivodo 8 år siden

Som hysterisk Biehn fan - Kan jeg ikke glæde mig over dette PT.

EDIT: The Abyss på blå? Nogen, der ved noget?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#9 Therewillbeblod 8 år siden

"Samtidig slår Scott nu fast, at der i alt bliver fire "Prometheus"/prequel-film, der leder frem til Scotts originale "Alien" fra 1979. Således kommer der to yderligere forhistoriefilm efter "Covenant", inden forbindelsen til "Alien" er skabt."


Damn...ved snart ikke hvad jeg skal mene, om at de laver SÅ mange film...
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#10 Nagash 8 år siden

Gasivodo (8) skrev:
EDIT: The Abyss på blå? Nogen, der ved noget?


Tror det ikke. Vi mangler både den og True Lies af hans film. Det irriterer mig grænseløst :(

Skriv ny kommentar: