DC Comics og Warner Bros. nærmer sig optagelserne på deres “Justice League”-film. Og i et stort anlagt tv-show på den amerikanske kanal The CW fremviste Kevin Smith og Geoff Johns det første concept-art-kig på Flash, Aquaman og Cyborg samt korte interviews med de skuespillerne bag de ikoniske superhelte.

Se også: Video: Få det første kig på DC Comics’ powerkvinde i “Wonder Woman”

Ezra Miller, Jason Momoa og Ray Fisher har fået til ansvar at bringe henholdsvis The Flash, Aquaman og Cyborg til det store lærred, hvor de bliver en del af DC’s svar på The Avengers, nemlig Justice League. Her tilslutter de tre helte sig DC’s legendariske treenighed, Superman, Batman og Wonder Woman.

“The Justice League Part One” får dansk premiere den 16. november 2017, der instrueres af Zack Snyder.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 gladiator 8 år siden

Utroligt så travlt Warner har med at promovere hele det er CGI orgie... Desværre står der Zach Znyder all over, og det er deres fejltrin no. 1 i mine øjne..

At de udover det ikke bevarer NOGEN hemmeligheder eller noget ift. deres film, er noget andet.. Føler jeg snart har set Batman V Superman.. Desværre...
Gravatar

#2 gladiator 8 år siden

Utroligt så travlt Warner har med at promovere hele det er CGI orgie... Desværre står der Zach Znyder all over, og det er deres fejltrin no. 1 i mine øjne..

At de udover det ikke bevarer NOGEN hemmeligheder eller noget ift. deres film, er noget andet.. Føler jeg snart har set Batman V Superman.. Desværre...
Gravatar

#3 [ikke godkendt bruger] 8 år siden

[Denne bruger afventer at blive godkendt til at deltage i diskussionen.]
"I love the smell of napalm in the morning..."

Skriv ny kommentar: