DC Comics bomber løs med teasers i disse dage for deres store satsning her i 2016: “Batman v Superman: Dawn of Justice”. Nu har de så smidt en helt ny og fjerde trailer online – se den nu!

Se også: Ny trailer: Skurkene indtager scenen i “Suicide Squad”

Filmen er de fleste superheltefans våde drøm, da to af DC Comics mest elskede helte tørner sammen på det store lærred for første gang, mens vi samtidig også vil se Wonder Woman, Aquaman og The Flash have mindre roller.

“Batman v Superman: Dawn of Justice” har Ben Affleck og Henry Cavill i de bærende hovedroller, mens Gal Gadot er Wonder Woman, Amy Adams medvirker som Lois Lane, Jeremy Irons er Bruce Waynes butler, Alfred, og Jesse Eisenberg er Lex Luthor.

Zack Snyders superheltebrag får dansk premiere den 24. marts 2016.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 WazooCity 8 år siden

Er lidt ked af det på mine egne vegne, at jeg ikke er hooked (endnu) på denne film.
Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Glæder mig mere og mere til den :)
Gravatar

#3 KasperBS 8 år siden

Hmm lignede meget den første trailer.
Men ser frem til denne film. Synes Zack Snyder er en af de få instruktører der formår at bruge CGI effekter rigtig godt, da billederne i filmen er som taget fra et tegneseriehæfte. Denne følelse mangler jeg lidt hos Marvels film, på nær lige Xmen, da jeg synes Bryan Singer formår at kunne lidt af det samme.
Gravatar

#4 Driver 8 år siden

KasperBS (3) skrev:
Hmm lignede meget den første trailer.

Det er det stort set også, foruden de korte klip med Turkish Airlines. Traileren her er blot lavet for at gøre samarbejdet mellem Warner Bros. og Turkish Airlines officielt. Det er ikke en ny trailer. Filmz er åbenbart bare dårlige til at formidle den slags.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#5 Mr. Anderson 8 år siden

#1 Samme her. Jeg er ikke rigtigt overbevist om denne her film. Og jeg kan simpelthen ikke se hvordan de skulle kunne udvikle plottet, og samtidig have plads til både Wonder Woman, Aquaman og The Flash.
"A day without laughter, is a day wasted." –Charlie Chaplin
Gravatar

#6 KasperBS 8 år siden

Ved man hvad filmens spillelængde bliver?
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

Ser frem til filmen :) men far er skuffet. Så jeg er bange for den bliver for lang 2t.3+. Vil jeg skyde på.
Gravatar

#8 steadi07 8 år siden

#6/7 - Ifølge Wikipedia skal den være 151 minutter lang.

Skriv ny kommentar: