Kan det blive ved? Marvel-film på Marvel-film fra Disney. Hvor mange gange kan den samme historie fortælles, før publikum begynder at kede sig? For evigt, er svaret fra Disney.

Se også: Disney betragter “Avengers: Age of Ultron” som en fiasko

Faktisk er Marvel-filmene først lige begyndt, fortæller Disney-chef Bob Iger:

”Med Marvel har vi at gøre med tusinder og atter tusinder af karakterer – det vil fortsætte for evigt,” siger Iger til BBC.

Men det er ikke kun nye karakterer alene, der skal gøre, at publikum ikke bliver trætte af de mange Marvel-film. Disney vil fortsætte med at hæve niveauet for de her film, og det vil få biograf-folket til at fortsætte med at indløse billet til tegneserie-filmene:

”Jeg tror, at vi vil fortsætte med at hæve barren for at fortælle historier, og det vil få dem til at blive ved med at komme igen.”

Er du enig: Kan Marvel-filmene fortsætte med succes for evigt?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (4)
Gravatar

#1 moulder666 8 år siden

Personligt tror jeg, at der ikke er nogen mætningsgrænse. Så længe de holder og hæver niveauet og diversificerer de forskellige film og serier, så der er noget for enhver smag, så længe er jeg i hvert fald med på legen. Det, at de blander de forskellige universer giver også en del ekstra krydderier og easter eggs - jeg er fan!

Udbuddet bliver kun bedre og bedre år for år, og niveauet gør IMO også. Daredevil og Jessica Jones (jaja, hovedrolleindehaveren var so-so, men David Tennant var genial) især fangede mig, mens Agents of Shield ikke helt leverede i mine øjne.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 Slein 8 år siden

Jeg frygter lidt, hvis den/de nye Spiderman-film, som forlyder, at være mest henvendt til teenagers, bliver et alt for stort hit, at vi får flere teenage-Marvelfilm. Ikke, at det skal være "voksen-film", bare fortsæt stilen, som blev sat i "The Winter Soldier".

Selvfølgelig skal Spiderman-filmen lige have præmiere først; men den står ikke øverst på min liste, over de Marvel-film, som jeg ser mest hen til. Så hellere noget "nyt" som Doctor Strange.

Hvis markedet ikke mættes med alt for mange Marvel-film, og at de ellers holder niveauet, som vel egentlig startede med den første Avengers-film, eller måske tilbage til den første Iron Man-film, så kan de bare komme med en masse film i de kommende år.

Men markedet kan måske blive mættet i de næste par år, når også DC kommer med en hel del film. 6 nye superheltefilm pr. år er nok i overkanten, eller hvad?

Personligt kunne jeg godt tænke mig fra "Marvel": En ny omgang Ghostrider UDEN Cage, Næsehornet skal med i en kommende film, om det bliver mod Spiderman, Daredevil eller Hulk er sådan set ligegyldigt, bare det ikke bliver en mand i en maskine denne gang.

Galactus i den"rigtige" udgave kan de da heller ikke komme uden om, enten i GOTG eller FF. En FF-film ude i rummet i kamp mod scrulls, ville også være guf.

Ellers gode film eller TV-serier med Shang-Chi, Iron fist, Werewolf By Night og Namor ville helt sikkert også få min interesse.
Gravatar

#3 Geekalot 8 år siden

Tror de render ind i nogle problemer når folk som Robert Downey Jr vælger at stoppe som Iron Man, samme gælder Fox når Hugh Jackman vælger at stoppe som Wolverine. Der er nogle enkelte skuespillere der har klaret deres job så godt de ikke kan erstattes.
Gravatar

#4 Nagash 8 år siden

#2 - Selvom Spider-Man godt nok skal med i den kommende Captain America, så er det jo Sony der kommer til at stå for filmene. Så at de måske kører en mere barnlig stil, behøver jo ikke påvirke Marvels egne film.
Men jeg har nu heller ikke hørt at den skulle være mere barnlig end de tidligere. Kun at Peter Parker selv skulle være yngre.

Men er man til mørk Marvel, så er det Netflix serierne man skal vælge. Daredevil og Jessica Jones er godt nok meget mørkere og mere rå i udtrykket. Det pynter sgu meget.

Skriv ny kommentar: