Noomi Rapace var den centrale karakter i “Prometheus”. Længe har det været forventet, at hun vender tilbage til opfølgeren, som har fået titlen “Alien: Covenant”, men det bliver der ikke noget af. Rapace er færdig med “Prometheus”-universet.

Se også: ”Alien: Covenant” foregår 10 år efter “Prometheus”

Det er instruktør Ridley Scott, der nu bekræfter over for Indiewire, at Rapace slet ikke skal medvirke i “Alien: Covenant”.

Det har ellers forlydt, at hun ville medvirke i en mindre rolle, imens Michael Fassbender og Katherine Waterston tager sig af hovedrollerne. Der castes stadig efter resten af besætningen til skibet Covenant, men det bliver altså ikke Rapace, der kommer med ombord.

Der bliver i alt fire “Prometheus”/prequel-film, der leder frem til Scotts originale “Alien” fra 1979. Således kommer der to yderligere forhistoriefilm efter “Covenant”, inden forbindelsen til “Alien” er skabt.

“Alien: Covenant” får premiere 30. maj i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (11)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 8 år siden

Sikke noget lort!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Mr. Anderson 8 år siden

Det virker meget mærkeligt. I den første film var det jo hende, der ville vide hvor "The Engineers" kom fra. Det lyder lidt som om de har tænkt sig, at starte helt forfra med historien..
"A day without laughter, is a day wasted." –Charlie Chaplin
Gravatar

#3 David Munch 8 år siden

#2 Den kan jo foregå mange år efter Prometheus, og hun er i mellemtiden kradset af.

Men ja det var ærgeligt, synes hun gjorde det godt.
Gravatar

#4 Lauzzy81 8 år siden

For mig virker det lidt som om man prøver at "reboote" igen og kan sgu ikke lige se hvad vi skal med 4 film som skal ligge op til ALIEN!

Personligt syntes jeg godt nok at Prometheus var skuffende og havde sådan meget set frem til de lavede ALIEN 5 i stedet for!
Gravatar

#5 MetalMonstrum 8 år siden

#4 +1

Hvis man skal have ja-hatten på, så kan det vel næppe blive dårligere end Prometheus.
Gravatar

#6 eskithekid 8 år siden

Hun var ellers en værdig aflyser for Ripley.. Prometheus er ingen skuffelse for en tålmodig fan som mig.
Gravatar

#7 Silver666 8 år siden

eskithekid (6) skrev:
Hun var ellers en værdig aflyser for Ripley.. Prometheus er ingen skuffelse for en tålmodig fan som mig.
Enig.
Det er virkelig en skam hvis de gør det her.
Gravatar

#8 Lawman 8 år siden

Er det bekræftet at hun er helt ude af universet? For artiklen der refereres til, skriver kun at hun ikke vender tilbage i Covenant.

Either way, så virker det som en fjollet beslutning ikke at bygge videre på den historie man startede, når det nu er besluttet at lave flere film inden for universet.
Gravatar

#9 Mads47 8 år siden

Jeg er bange for det decideret bliver en Alien film, jeg elskser Prometheus det er absolut en af mine sci fi yndligs film. Håber virkelig at den går ud af samme spor som Prometheus og ikke bare bliver endnu en Alien film.
Gravatar

#10 Therewillbeblod 8 år siden

MetalMonstrum (5) skrev:
#4 +1

Hvis man skal have ja-hatten på, så kan det vel næppe blive dårligere end Prometheus.


Altså hvis man ikke kunne lide Prometheus, har du ret. Jeg er en af de stakkels tåber, som godt kunne lide Prometheus og syntes at det virker som en for nem løsning, ikke at fortsætte historien...bedst som den blev interessant mod slutningen af film 1
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: