Normalt anbefales det ikke for et filmselskab at lave en R-rated film. Den skrappe censur på grund af anstødeligt indhold – så som groft sprog, grov vold eller sex – mindsker målgruppen, der kan blive publikum til filmen. På trods af sin R-rating har “Deadpool” dog i disse dage forrygende succes, så nu er der måske mere R-rating på vej fra den kant.

Se også: Ryan Reynolds vil gerne lave “X-Force”

Således spekulerer “Deadpool”-producent Simon Kinberg i hvilke andre Fox-Marvel film, der muligvis kan blive gjort R-rated:

”Jeg tror, at der er historier, som kan blive R-rated. Jeg er ikke sikker på hvilke, jeg mener, jeg synes, at hovedlinjen hos ‘X-Men’ har deres egen tone. Den er mere dramatisk, det er mere en PG-13 på en måde. ‘X-Force’ kunne jeg dog godt se blive R-rated,” siger Kinberg til Collider.

“X-Force” er et tegneseriehold af helte, der er mere voldelige og militante end kollegerne fra “X-Men”, der tror på fredelig sameksistens. Blandt “X-Force”-medlemmerne er blandt andre Deadpool.

Der er endnu ikke offentliggjort noget om en mulig “X-Force”-film, men det virker bestemt til, at 20th Century Fox varmer op til noget i den retning.

Vil du gerne have flere film med høj censur?

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 Mr AC 8 år siden

Jeg håber helt klart at X-Force bliver til en realitet - eller om ikke andet, at filmselskaberne får øjnene på for at der godt kan tjænes penge på R-ratede film.

I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#2 Ryder666 8 år siden

Ja tak til flere R-rated film..

Er desuden træt af at franchises som Terminator, die hard, expendables osv ødelægges af pg-13 censur.

Godt nok er det kun 1 die hard film, der lider af pg-13 censuren, men alligevel.

Terminator franchisen har 2 film stemplet med pg-13 censur pg de er ikke specielt vellykkede.
Og det er på trods af, at jeg næsten bedre kunne li' genisys, fremfor Salvation.
Gravatar

#3 Juiceren 8 år siden

R-rated - JA TAK!
Så Deadpool igår og det var så fedt med et friskt pust i den retning i stedet for de lidt for bløde film der er ved at være mange af.

Skriv ny kommentar: