Der har længe været spekuleret i, om Colin Firth ville medvirke i “Kingsman 2”, selv om “Kingsman: The Secret Service” ikke ligefrem lagde op til det. Nu er Firth da også endeligt dømt ude af den kommende sequel.

Se også: Colin Firth medvirker muligvis i “Kingsman 2″

Firths karakter som agenten Harry Hart var ellers en populær del af den store succes, som Matthew Vaughns agent-komedie endte med at blive. Nu erfarer The Hollywood Reporter, at Firth ikke vender tilbage som Harry Hart eller en tvillingebror, som der har været spekuleret i.

Derimod tyder det på, at Samuel L. Jackson får en fornem afløser som “Kingsman”-skurk. Således skulle 20th Century Fox have udset sig Julianne Moore (“The Hunger Games: Mockingjay – Del 2”) som den nye skurk, der skal udfordre Eggsy, der igen spilles af Taron Egerton.

“Kingsman 2” får premiere d. 16. juni i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (6)
Gravatar

#1 Morpheus 8 år siden

Jeg havde gerne set Colin Firth tilbage, da jeg synes han var ekstremt badass i den rolle. Synes dog det er fint, når nu den første film tog den drejning den gjorde.

Julianne Moore som skurk? Det kunne jeg godt tro vil blive ret fedt!
Gravatar

#2 MaxXDk 8 år siden

Tvivler på at den næste får samme success uden Colin Firth's karakter ..
One mans evil can become the curse of all...
Gravatar

#3 Stetso-G 8 år siden

Jeg tror mere succesen af denne film afhænger af, om de får Matthew Vaughn til at lave sin første to'er.
Gravatar

#4 holddakæft 8 år siden

colin firth
døde sgu da også i den første såååååå.... ja undskyld hvis jeg spoiler det meeen, han kan af gode grunde ikke være med, med mindre han er en del af et minde eller??
Gravatar

#5 Stetso-G 8 år siden

holddakæft (4) skrev:
colin firth
døde sgu da også i den første såååååå.... ja undskyld hvis jeg spoiler det meeen, han kan af gode grunde ikke være med, med mindre han er en del af et minde eller??


Der er blevet nævnt noget med en tvillingebror eller spøgelse.

http://filmz.dk/colin-firth-medvirker-muligvis-i-k...
Gravatar

#6 Jach 8 år siden

#3 Det hentyder de også til samt mulighederne for hans tilbagevenden.
Dog er jeg ikke meget for en 2'ere uden Colin Firth, eneste rolle hvor jeg ønsker at se mere af ham og nok den eneste film hvor jeg bryder mig så lidt om hovedrollen at jeg hellere vil se mere af en birolle som i forvejen overskygger alle de andre i filmen.
Der skal være en mindst ligeså badass karakter i den før den er noget ved, den første mistede point i den sidste del pga. den mangel. Og det må ikke være Eggsy.
"Game over man, game over"
"Stop screwing around"
-Hudson from ALIENS

Skriv ny kommentar: