Det ligner en blanding af “Predator”, “Transformers” og “Terminator”. Og alligevel helt sin sci-fi-egen. Traileren til “Kill Command” er ude nu!

Se også: Se det første billede: “The Predator” bliver titlen på ny “Predator”-film

Og der er dansk deltagelse i denne britiske sci-fi-nyskabelse. Thure Lindhardt er en del af den elite-enhed, der skal demontere en række dræbe-robotter i en ikke så fjern fremtid fra i dag.

Det er visual effects-eksperten Steven Gomez, der nu er klar med sin debutfilm som instruktør. Han har tidligere skabt effekter til blandt andet videnskabsserien “Nova”.

“Kill Command” får britisk premiere d. 13. maj.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 atmorell 8 år siden

Ser lovende ud. Sci-fi med god stemning og effekter er altid velkommen :) Traileren mindede mig om Virus fra 1999 http://www.imdb.com/title/tt0120458/
Gravatar

#2 arnem 8 år siden

Ligner fine effekt og fikse ideer der ultimativt ender i ragelse på grund af for dårligt manuskript.

Hvert år kommer der to-tre ringe sci-fi film lavet af visual effects-eksperter. Virkeligt sjældent de er vellykkede, fordi det ofte bliver effekter uden noget ordentligt fundament.
Gravatar

#3 nathue 8 år siden

Go go, Thure!!
Gravatar

#4 cain 8 år siden

Når nu der er så meget fokus på Danskernes success i Hollywood undrer det mig da en del at der slet ingen omtale har været af Casper Crump (Vandal Savage i Arrow, Flash og Legends) og har en rolle i den kommende Legend of Tarzan
Gravatar

#5 Nagash 8 år siden

Ser sgu meget fed ud. Men frygter også lidt, at #2 får ret.

#1 - Jeg håber dog ikke, at den bliver lige så ringe som Virus. For den stank godt nok fælt.

#4 - Haha.. Jeg anede slet ikke han var dansker. Men tak for oplysningen :)
Gravatar

#6 Kaversmed 8 år siden

Jeg køber ikke rigtig Thure i rollen som badass marine
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#7 Geekalot 8 år siden

Hehe tror ikke den holder som en biograf film, men på et sted som Netflix tror jeg den ville klare sig udemærket. Skal da se den på et tidspunkt :)

Skriv ny kommentar: