Indspilningerne har ikke været i gang længe på Rian Johnsons “Star Wars: Episode VIII”, der har fået arbejdstitlen “Space Bear”. Nu er de første rygter alligevel dukket op angående den officielle titel på opfølgeren til “The Force Awakens”.

Se også: J.J. Abrams lover en homoseksuel karakter i “Star Wars”

To titler er kommet i spil på nettet, hvor den første virker som den mindst sandsynlige. “Star Wars: Tale of the Jedi Temple” lyder lidt for fjollet for en “Star Wars”-film, hvorfor der måske er mere sandhed over det andet rygter, der florerer.

Det er et kroatisk “Star Wars”-site, der kan fortælle, at titlen bliver “Star Wars: The Order of the Dark Side”. Og hvorfor skal man så stole på et kroatisk “Star Wars”-site? Jo, indspilningerne foregår aktuelt i kroatiske Dubrovnik, så måske har de adgang til den hemmelige information.

De to rygtede titler, som ComicBookMovie her har støvet op, er dog i første omgang kun tvivlsomme rygter. Men nu er spekulationerne i hvert fald påbegyndt!

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 JimmyLarsenDamsgaard 8 år siden

Star Wars: The Order of the Dark Side...
Nej, det tror jeg godt nok ikke... udover det lyder dumt, så følger det ikke rigtigt den sædvanlige navngivning...
Gravatar

#2 Slagteren 8 år siden

i betragtning af hvor mange forskellige fraktioner der bruger "the Dark Side" lyder
Star Wars: The Order of the Dark Side, som er ret lam titel.

"Star Wars: Tale of the Jedi Temple"... denne klinger ikke rigtigt i mine ører heller..

jeg tror ikke at disse er de rigtige !
Gravatar

#3 Tang 8 år siden

De burde holde sig til "Space Bear". Det ville være epic.
You watched it! You can't unwatch it! Stay tuned for more: Tales of Interest!
Gravatar

#4 Alex- 8 år siden

Synes ikke at de lyder tilfredstillende, Hvad med bare "Tale of the Jedi"?
Gravatar

#5 Mads47 8 år siden

Tror ikke på nogle af disse titler, hverken The Order of the Dark side eller Star Wars: Tale of the Jedi Temple. De er alt for lange, hvor Star Wars: Tale of the Jedi Temple lyder som titlen på en Indian Jones film. Indian Jones: Tale of the Jedi Temple.



Scorpion (4) skrev:
Hvad med bare "Tale of the Jedi"?


Se den titel lyder langt mere som noget fra Star Wars, især i bakspejlet af Jedi siden A New Hope har været legender. Men hvis de går efter noget ala order of the dark side, kan jeg bedre lide Star Wars: Order of Ren eller Star Wars: Legacy of the Sith/Jedi

Skriv ny kommentar: