Hun fik sit store gennembrud med “Star Wars: The Force Awakens”. Så nu vil de andre filmselskaber også have fat i Daisy Ridley, der spiller Rey i de nye “Star Wars”-film. Således har Warner Bros. og MGM udset sig den nye stjerneskuespiller til reboot-rollen som Lara Croft.

Se også: ”Ninja Turtles”-forfatter skal bringe nyt liv i “Tomb Raider”

Det er Deadline, der skriver, at Ridley er i spil som afløser for Angelina Jolie i rollen som den velproportionerede arkæolog, Lara Croft.

Det er dog straks mere usikkert, om Ridley kan og vil sige ja til rollen, da hun er beskæftiget med mindst to “Star Wars”-film yderligere.

Det er norske Roar Uthaug, der skal instruere den kommende reboot-filmatisering af det populære computerspil, som “Teenage Mutant Ninja Turtles”-manusforfatteren Evan Daugherty skal skrive manuskript til.

“Tomb Raider” får premiere i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (20)
Gravatar

#1 Peteryde 8 år siden

Okay. Bliver spændende for TMNT var rigtig meget god....

Der kommer til at mange et par gode patter. sagt på godt gammelt dansk

Gravatar

#2 Geekalot 8 år siden

Ser nu helst Angelina Jolie i rollen igen :) Hun er ikke blevet ælder en lidt makeup kan fikse :)
Gravatar

#3 Nagash 8 år siden

Det har hun sgu da alt for små patter til :P
Gravatar

#4 Silver666 8 år siden

Nagash (3) skrev:
Det har hun sgu da alt for små patter til :P
nemlig lol
Gravatar

#5 The-new-meister 8 år siden

#3 CGI ;)


Jeg håber lidt de tag inspiration fra det spil der udkom tilbage i 2013. Det var sygt :)
Gravatar

#6 The-new-meister 8 år siden

#3 CGI ;)


Jeg håber lidt de tag inspiration fra det spil der udkom tilbage i 2013. Det var sygt :)
Gravatar

#7 Nagash 8 år siden

The-new-meister (5) skrev:
#3 CGI ;)


Jeg håber lidt de tag inspiration fra det spil der udkom tilbage i 2013. Det var sygt :)

Det var rigtig godt. Har du prøvet efterfølgeren, der kom her i efteråret (Rise of the Tomb Raider)?

Og hvis de tager udgangspunkt i den, så er patteforskellen heller ikke så stor. De havde trods alt lavet dem noget mindre, end i de gamle spil.

Men forestil dig lige, hvis de lavede dem større med CGI... Der ville jo komme flamewar for hårdt fra rødstrømper og feminister. Så skal vi til at høre på hele den smøre igen :(
Gravatar

#8 The-new-meister 8 år siden

Jeg vidste slet ikke der var kommet en efterfølger. Nice, det skal jeg lige have købt mig på et tidspunkt. Når jeg får mig taget sammen til at købe en XBOX One :)

Nagash (7) skrev:
Men forestil dig lige, hvis de lavede dem større med CGI... Der ville jo komme flamewar for hårdt fra rødstrømper og feminister. Så skal vi til at høre på hele den smøre igen :(


Du siger noget. Man kan jo heller ikke gøre alle tilfreds. No matter how hard they try ;)
Gravatar

#9 Nagash 8 år siden

#8 - Jo jo. Og det er mega godt. Også bedre end den fra 2013. Jeg spiller det så på PC selvom jeg har en XBONE. Synes ikke rigtig konsol er godt til andet end slås spil og bilspil og så ellers old school arcade. Store 3D spil fungerer kun med mus og tastatur for mig.
Gravatar

#10 The-new-meister 8 år siden

BEDRE siger du? Så skal jeg vær fald lige have givet et kig på det. Var totalt hooked på forgængeren, så jeg endte med at gennemføre det over en weekend.

Skriv ny kommentar: