To af de mest ikoniske Batman-skurke var tæt på at medvirke i “Batman v Superman”. Men Zack Snyder valgte i stedet at fokusere på titelrollerne, afslører han nu.

Se også: ”Batman v Superman” kommer også i en R-rated udgave

Begge Batman-skurke har ellers tidligere haft fremtrædende filmroller, hvor de er blevet portrætteret af skuespillere som Jack Nicholson og Heath Ledger (begge Jokeren) samt Jim Carrey (Gækkeren). Men begge karakterer må vente med et comeback lidt endnu:

”Jokeren og Gækkeren var begge tæt ved at komme med i den her film. Vi talte om muligheden for at tilknytte dem, men jeg ville ikke fjerne øjnene for meget fra bolden. For ærligt, så var jeg nødt til at bruge tiden på Batman og Superman for at forstå deres konflikt,” siger Zack Snyder til Collider.

Jokeren medvirker som bekendt i den kommende “Suicide Squad”, imens der endnu intet nyt er om filmfremtiden for Gækkeren.

“Batman v Superman: Dawn of Justice” får dansk biografpremiere den 24. marts.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (3)
Gravatar

#1 The_Corrector 8 år siden

Der findes kun en joker, og det er Heath Ledger. Tror ikke på Jared Leto kan leve op til rollen som The Joker.
Gravatar

#2 Mauipigen 8 år siden

Og hvis vi spoler 10 år tilbage sagde alle:

"Der findes kun en joker, og det er Jack Nicholson. Tror ikke på Heath Ledger kan leve op til rollen som The Joker."
Gravatar

#3 Alex- 8 år siden

Mauipigen (2) skrev:
Og hvis vi spoler 10 år tilbage sagde alle:

"Der findes kun en joker, og det er Jack Nicholson. Tror ikke på Heath Ledger kan leve op til rollen som The Joker."


Ha lige mine ord! Sjove er at hverken Nicholson eller Ledger ligner den originale Joker så meget som Leto gør. Ledgers Joker var den mest 'forkerte', forstået på den måde at hans version distancerer sig mest fra hvad Jokeren egentlig er, både med hensyn til udseende og væremåde. Han var stadig en fed karakter, men egentlig en forkert Joker.

Skriv ny kommentar: