Det var blevet lovet. Marvel-chefen Kevin Feige havde garanteret, at det ikke kun ville være Spider-Man, der ville komme på besøg i MCU-universet som følge af den nye Sony-Marvel-aftale, men at der også vil komme besøg den anden vej. Nu sker det så: Iron Man besøger Spider-Man.

Se også: Kevin Feige: Avengers-karakterer kommer på besøg hos “Spider-Man”

Det er The Hollywood Reporter, der erfarer, at Robert Downey Jr. er på rollelisten i næste års “Spider-Man: Homecoming” i rollen som Iron Man.

Det kommer ikke som den store overraskelse, da der i tegneserie-storylinen til “Homecoming” netop er besøg fra Iron Man samt Captain America. Vi ved dog endnu ikke, om Captain America også kommer på besøg hos Tom Hollands nye Spider-Man.

“Spider-Man: Homecoming” får premiere d. 7. juli i 2017.

Følg FILMZ på FACEBOOK.



Vis kommentarer (9)
Gravatar

#1 Kaversmed 7 år siden

Kan godt være at filmen følger tegneserien, men jeg bliver mere og mere 'turned off' af, at alle superhelte snart skal være med i hinandens film. Det er ren og skær fan-service og tager noget "shine" væk fra den superhelt, som filmen burde handle om. Det er så bare min mening. :)
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#2 Troels91 7 år siden

synes det er fedt at universet udvides, synes f.eks. at AntMans kamp med Falcon i førstnævntes solo film var fed :)
Gravatar

#3 Mr AC 7 år siden

Jeg tilslutter mig - Jeg synes det er fantastisk at heltene "besøger" hinanden, jeg synes nemlig at det ville være underligt hvis de ikke gjorde det, for det skal jo forstille at være samme verden de lever i... så de må jo rende ind i hinanden af og til.
Det har tegneserierne og derfor bør det i min mening også være med i filmene - jeg mener ikke det er fan-service, men derimod blot en ekstra ting som gør filmene mere "ægte" og giver en følelse af at hele MCU hænger sammen.
Jeg mener ikke det stjæler "shine", tværtimod.
I felt a great disturbance in the Force, as if millions of voices suddenly cried out in terror and were suddenly silenced.
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

Spiderman e aflyst igen, Hulk rykkede ham midt over :D
En film med dem alene ligsom Ironman filmen og Antman filmen, dem syntes jeg nu var ret så vellykkede :) men efter 1 film, skal de helst være sammen i filmene, så er jeg hvert fald underholdt :)
Gravatar

#5 raylewis 7 år siden

er reeeet sikker på at homecoming ikke indgår i titlen når den får premiere.
Gravatar

#6 Alex- 7 år siden

raylewis (5) skrev:
er reeeet sikker på at homecoming ikke indgår i titlen når den får premiere.


http://www.telegraph.co.uk/content/dam/film/doctor...

Det er filmens officielle titel, så man må da gå ud fra at det forbliver sådan.

Så fedt at Iron Man kommer på besøg. Jeg håber vi i en nær fremtid dropper disse solofilm, og istedet for lave duo film, som de lufter første gang med 'Ant-Man & The Wasp'. Kunne være fedt med en 'Spiderman & Daredevil', eksempelvis.
Gravatar

#7 Geekalot 7 år siden

#6 Tror ikke du skal satse på du kommer til at se Spiderman og DareDevil sammen :) Det er deres helte de ikke tør satse så meget på, som det har lykkedes Netflix af få en stor succe ud af :)
Gravatar

#8 Alex- 7 år siden

Geekalot (7) skrev:
#6 Tror ikke du skal satse på du kommer til at se Spiderman og DareDevil sammen :) Det er deres helte de ikke tør satse så meget på, som det har lykkedes Netflix af få en stor succe ud af :)


Shhh man har lov at håbe. :) Ville også være en synd forspildt chance.
Gravatar

#9 Geekalot 7 år siden

#8 Helt enig :)

Skriv ny kommentar: