Som Filmz fortalte for tre måneder siden, så har Netflix gået med seriøse overvejelser om at give The Punisher sin egen soloserie. Nu er det officielt.

Teaser: Punisher klar med straffen i “Daredevil”

Det er EW, der kan afsløre, at Netflix har bestilt en sæson af “The Punisher” hos Marvel TV. Dermed får Jon Bernthal nu mulighed for at udfolde sin rolle yderligere, end den gæsteoptræden hos “Daredevil” det hidtil er blevet til.

Dermed fortsætter Marvel TV og Netflix det samarbejde, der allerede har budt på to sæsoner af “Daredevil”, en sæson af “Jessica Jones” og som vil byde på “Luke Cage”, “Iron Fist”, en ny sæson af “Jessica Jones” og samleserien “The Defenders”.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 Hive 7 år siden

Er ikke overrasket - det måtte simpelthen komme efter Daredevil S2, hvori Punisher var fantastisk. Jeg ser klart frem til at se, hvad de kan finde ud af med Punisher på egen hånd.
Gravatar

#2 Nagash 7 år siden

Det bliver efterhånden et omfattende samarbejde de er gået ind i. Men med det niveau de har holdt med Jessica Jones og Daredevil, så tager jeg glædeligt imod mere. Og ja, kom endelig med en Punisher serie. Endelig en skuespiller, der giver en ordentlig portrættering af Frank Castle.
Gravatar

#3 Lauzzy81 7 år siden

Glæder mig, må sgu indrømme at Marvel & Netflix har gjort et rigtig godt stykke arbejde med deres tv-serier!
Gravatar

#4 st0rm 7 år siden

Har man set Jon Bernthal in sæson 2 af Daredevil kan man sagtens forstå han selvfølgelig skal have sin egen serie :D
Gravatar

#5 jake51 7 år siden

Thomas Jane var da god i filmene
Gravatar

#6 Carmul 7 år siden

Han var super-cool i Daredevil S2. :-) Havde gerne set mere med ham.
Gravatar

#7 Nagash 7 år siden

jake51 (5) skrev:
Thomas Jane var da god i filmene

Ja, han var skam egentlig udmærket i rollen. Filmene haltede dog ret meget. Det samme kan sådan set siges om Dolph. Han spillede faktisk også rollen godt, men den film sutter så max numse.
Ray Stevenson spille derimod ikke særlig godt i War Zone. Og filmen var også ringe.

Skriv ny kommentar: