Dredd” med Karl Urban som dommer og bøddel fik aldrig så mange fans, at en toer blev aktuel. Men måske har den nok dedikerede fans til, at en “Dredd”-serie nu bliver vejen frem.

Se også: Alex Garland: “Dredd 2” er så godt som død

Det er Karl Urban selv, der nu ifølge ComicBookMovie afslører, at der er samtaler i gang med Netflix og Amazon om en mulig “Dredd”-serie.

“Dredd” blev en økonomisk fiasko, men modtog generelt gode anmeldelser for sin genoplivning af Dredd, der første gang fik filmliv af Sylvester Stallone i “Judge Dredd” fra 1995.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (16)
Gravatar

#1 Geekalot 7 år siden

Kunne nok godt virke på Netflix, men har bare lidt besvær ved at se man kan lave gode afsnit på kun 40 min i Dredd universet, 60 minuter muligvis.
Gravatar

#2 Naggzu 7 år siden

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Gravatar

#3 David Munch 7 år siden

"I am... THE LAAAAARRWW!!!!"

Håber det bliver godt. Stallones udgave er dælme underholdende, og Urbans var et godt aktionbrag. Mere Dredd tak! 8)
Gravatar

#4 Roxtaf 7 år siden

Jadak, jeg ser det gladeligt
Gravatar

#5 cain 7 år siden

Hvis netflix kan holde det høje niveau fra JJ og DD i deres kommende serier så er jeg sku på. Noget af det bedste på markedet pt imo.
Gravatar

#6 Snipp 7 år siden

Dredd er en af de fedeste action film ever made. Kan ikke forstå hvorfor den ikke tjente så godt. Meget bedre end stallone!

I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#7 Jack Slater 7 år siden

#6

100% enig, jeg var helt oppe og køre den gang jeg så den første gang. Synes generelt ar Judge Dredd er en mega sej karakter så mere Dredd tak!
Gravatar

#8 Geekalot 7 år siden

#6-7 det var for det var den ikke :)
Folk født i 80erne fik den fede Dredd, i fik noget det skulle forestille en action film, men failede hårdt.
Filmen var et frisk pust, men den gjorde bare ikke det den skulle :/
Gravatar

#9 Kaversmed 7 år siden

#8 Jeg forstår ikke hvad du skriver? Folk født i 80'erne???
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#10 Geekalot 7 år siden

Folk der er vokset op med Sylvester´s version :)

Skriv ny kommentar: