Så er optagelserne begyndt til Ridley Scotts sequel til “Prometheus”, der har fået titlen “Alien: Covenant”. Og det bliver en “Alien”-film, der kommer til at trække på ældre forbilleder.

Se også: Se billederne: “Alien: Covenant” teaser nyt monster og The Company

Det er Michael Fassbender, der til Herald Sun fortæller, at udtrykket på “Covenant” har flere old school-elementer, og så ser den brugt og smadret ud som den originale “Star Wars”.

Dermed må der være lagt op til en lagt mere grynet type “Alien”-film end tilfældet var med “Prometheus”.

Videre fortæller den Magneto-aktuelle Michael Fassbender, at han vender tilbage i rollen som androiden David, dog på en helt ny måde, hvad det så end skal betyde, må tiden vise.

Fassbender skal spille sammen med navne som Rebecca Ferguson, Demian Bichir, Amy Seimetz, Jussie Smollett, Carmen Ejogo og Callie Hernandez.

“Alien: Covenant” får premiere 4. august i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (7)
Gravatar

#1 BowieCool 7 år siden

Svært ikke at glæde sig helt vildt til den film !!
Gravatar

#2 vclarke 7 år siden

Nej, det er ovehovedet ikke noget problem - tværtimod, efter den store skuffelse forgængeren var.
Gravatar

#3 Jack Slater 7 år siden

Fornemmer lidt at Hr. Scott godt ved at han fejlede med Prometheus og nu gør sig endnu mere umage.
Gravatar

#4 Gasivodo 7 år siden

Og det ér en god ting?
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#5 monzoon 7 år siden

hmm alligevel ærgeligt at hvad hedder hun nu "heltinden" ikke er med igen. De skal nok komme med en god forklaring hvis det er
to infinity and beyond!
Gravatar

#6 BowieCool 7 år siden

#2 Men du skal stadig se den
Gravatar

#7 Therewillbeblod 7 år siden

Jeg glæder mig bestemt....men syntes det tegner lidt skidt at Scott går Alien vejen igen.
Jeg var ret glad for Prometheus og selvfølgelig var der Alien-referencer i den...men syntes alligevel den var en selvstændig ting, som jeg godt kunne tænke mig de var fortsat med.

Den skal selvfølgelig ses, men jeg er liiidt skeptisk. Jeg havde være mindre skeptisk hvis den bare hed Prometheus 2.
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: