Det ligner klassisk “Alien”. 20th Century Fox har netop udgivet det første cast-billede fra den kommende “Alien: Covenant”. Du kan se billedet her.

Se også: Michael Fassbender: “Alien: Covenant” ser ud som den første “Star Wars”

Her er hovedrollen spillet af Katherine Waterston trængt op i en krog. ”Nowhere to run”, lyder den ledsagende tekst på Twitter, der desuden afslører, at Waterstons karakter hedder Daniels.

Dermed er hun eneste karakter foruden Michael Fassbenders “Prometheus”-karakter, David, der har fået et officielt navn endnu. Han er umiddelbart eneste genganger fra netop “Prometheus”, der foregik 10 år før handlingen i den kommende “Covenant”.

Ridley Scotts “Covenant” bliver den anden prequel-film ud af i alt fire, der skal lede frem til klassikeren “Alien” fra 1979.

“Alien: Covenant” får premiere d. 3. august i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (8)
Gravatar

#1 Therewillbeblod 7 år siden

Jo vidst, hun er da lækker. Men syntes det er ærgelig at han ikke bruger Svenskeren fra film 1. Og stop nu lige med alle de her mini-nyheder, om en film der først har premiere om 15 måneder?
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#2 Eraz 7 år siden

#1

Jeg syntes da det er fint med mini-nyheder selvom der går noget tid før præmieren. Det har jeg ikke noget imod.

Hver sin smag :)
Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

#2 hvis han ikke kan lide noget skal vi andre heller ikke kan lide det, sådan har det altid ca været med ham :)
Gravatar

#4 Noccio 7 år siden

Går handlingen fra Prometheus tabt? Pigebarnet fra Prometheus skulle da ud og slagte flere aliens?!
Gravatar

#5 Therewillbeblod 7 år siden

Geekalot (3) skrev:
#2 hvis han ikke kan lide noget skal vi andre heller ikke kan lide det, sådan har det altid ca været med ham :)


Hov hov, unge mand.

Jeg har da ikke råbt LORT (hvilket jeg ellers gør, en god del i).

Jeg nævner bare at jeg syntes at det for mig virker lidt træls, at filmz.dk - skriver en nyhed omkring det, hver gang der er et billede fra settet, nogen har fundet en tegning eller whatever. Når der trods alt er meget lang tid til at denne film har premiere.

Og at jeg syntes det er ærgelig, at den ikke er en direkte fortsættelse til film nummer 1, er da heller ikke ment som at "jeg tror det bliver Batman Vs Superman-ringe det her". Slet ikke, jeg syntes bare at film nummer 1 efterlod mig med den der "Hvad mon der sker nu!!"-fornemmelse. Så jeg kunne godt have ønsket mig at vi fulgte hende svenskerens rejse mod svar, frem for at spole tiden 100 år frem (eller tilbage) og til en hel anden del af det uendelige.

Jeg glæder mig da stadig til denne og har ja-hatten på. Scott kan sit kram!
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#6 Geekalot 7 år siden

#5 hvorfor skrev du ikke bare det der til at state med :D er jo helt rigtig :)
Gravatar

#7 Therewillbeblod 7 år siden

Geekalot (6) skrev:
#5 hvorfor skrev du ikke bare det der til at state med :D er jo helt rigtig :)


Når jeg læser min første kommentar, syntes jeg nu egentlig også at det er det jeg skriver?
Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#8 eskithekid 7 år siden

Noccio, de kommende Alien film leder op til originalen og Covenant sker 10 år før Prometheus, så mon ikke nogen af de kommende film er efterfølgere til Prometheus, som muligvis kan have Elizabeth Shaw-rollen med? Man kan kun håbe. :)

Skriv ny kommentar: