Det er normalt, at enkelte scener tages om på store film. Men ikke så mange som Disney kræver, at instruktør Gareth Edwards nu tager om til sin “Rogue One: A Star Wars Story”. Disney er langt fra tilfredse med det første “Star Wars”-spinoff.

Se også: Se billederne: “Rogue One”-bog bekræfter Darth Vader!

Det er Page Six, der fra kilder kan fortælle, at Disney bestemt ikke er glade for Edwards’ version af “Rogue One”. Og Page Six er normalt godt orienteret omkring, hvad der sker med Star Wars. Det var dem, der først kunne fortælle, at Alden Ehrenreich skal spille den unge Han Solo i det næste “Star Wars”-spinoff. Så det er værd at lytte:

”Cheferne hos Disney er ikke glade for filmen, og ‘Rogue One’ skal nu på omfattende nye optagelser hele juli,” siger kilden til Page Six.

Det er angiveligt den store succes fra “Star Wars: The Force Awakens”, der nu har fået Disney til at stille de høje krav til alle film i franchisen:

”Efter ‘The Force Awakens’ så er barren sat ufattelig højt for den her film, og vi har et ansvar over for fansene for at levere den bedst mulige film,” uddyber en kilde fra Disney.

“Rogue One” er den første i rækken af spinoff-film til det populære “Star Wars”-univers. Det er som sagt Gareth Edwards (“Godzilla”), der instruerer fortællingen om de modige rebeller, der satte livet på spil for at sikre sig tegningerne over Dødsstjernen, som Luke og de andre så senere kunne skyde ned fra deres X-Wings.

“Rogue One: A Star Wars Story” får dansk premiere d. 14. december.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (17)
Gravatar

#1 Lard Hanson 7 år siden

Det skal de nok få ødelagt.
Gravatar

#2 cain 7 år siden

Ja man kan jo frygte lidt at Disney er gale fordi det er ikke er en smagsløs, kønsløs sikker satsning. De laver da fine film bevares, men det er godt nok meget ehh neutralt?
Gravatar

#3 Gorman 7 år siden

Ja, her kunne det så være rigtig interessant med en true directors cut efterfølgende, så vi fans kunne få os en god debat om, hvilken der er bedst og hvad Disneys mening om en god film er :-)
Hudson til Vasquez i "Aliens": "Have you ever been mistanken for a man? No, have you!!!
Gravatar

#4 region 2 killer 7 år siden

Var aldrig intereseret i spin off til at starte med.

Selv efter TFA prøvede fans at forbinde de nye karakterer med de gamle.

Bevis på at intet andet end Skywalker/Solo familien er intereseret i det univers.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#5 Kaversmed 7 år siden

Ikke overraskende - Monsters og Godzilla var også ganske middelmådige film. Må håbe at Disney kan redde filmen bare en smule.
Ripley: These people are here to protect you. They're soldiers.
Newt: It won't make any difference...
Gravatar

#6 danish99 7 år siden

Donnie yen er med. På tide han får en stor rolle.
Han har også en stor rolle i den kommende XXX the return of Xander cage. Der ear tony Jaa også med
King
Gravatar

#7 Nagash 7 år siden

#1 - Præcis min tanke. Når først selskabet bag begynder at ville bestemme så meget over en film, så ender det som regel altid galt.

#5 - Goszilla har jeg endnu ikke set, da den ikke ligefrem får de pæneste ord med på vejen. Men Monsters var jeg nu ret imponeret over. Siger ikke det er verdens bedste film eller noget, men som debutfilm, synes jeg nu det var ret godt klaret.
Gravatar

#8 bobafettich 7 år siden

A New Hope havde også pick ups. Cantina scenen var oprindeligt skudt i England uden det spillende band. Det blev skudt efterfølgende i et lille studie i LA, midt i klippe processen..

Oprindelig biograf version af Empire Strikes Back, havde heller ikke slutbilledet vi kender med rumskibende der flyver væk. Den sluttede oprindeligt på luke og leia. George Lucas bad om at få haste lavet flybilledet som fx, og fik det sat på filmen to uger efter dens oprindelige premiere...

Når det er sagt, er der et eller andet der ikke føles helt rigtig ved disse spin offs...håber på det bedste......

Gravatar

#9 Snipp 7 år siden

Tjaaeh jeg er nu en af dem som synes at Star Wars A New Hope ikke var så god og blot en kopi af episode 4... Så at Disney har sat en høj standard på grund af den film undrer jeg mig over. Med det sagt så håber jeg den bliver bedre end episode 7 og de ikke kopier noget. Original kunne være dejligt.
I was once in a story... guess what, I was awesome!
Gravatar

#10 123456789 7 år siden

Den er sikkert ikke børnevenlig nok ligesom de andre star wars film

Skriv ny kommentar: