Det her i lang tid været regnet for sikkert, at DC Films ville dele deres “Justice League” op i i en “Part 1” i 2017 og en “Part 2” til 2019. De planer er nu droppet: Der bliver kun én “Justice League”.

Se også: ”Batman v Superman”-skuffelse får Warner Bros. til at satse på det sikre

“Justice League” bliver samtidig titlen på efterfølgeren til “Batman v Superman”. Og det har angiveligt hele tiden været planen, at der kun skulle være en “Justice League”-film:

”Vi har kun planlagt, og vi laver kun ‘Justice League’,” siger producent Deborah Snyder til Empire.

Instruktør Zack Snyder åbner dog op for, at der i 2019 kan komme en sequel til “Justice League”, men det bliver altså ikke en decideret “Del 2” til den første film, men en anden, ny film.

Handlingen for “Justice League” drejer om Bruce Wayne/Batman, der er blevet inspireret af Supermans uselviske handlinger i “Batman v Superman”. Wayne finder hjælp hos Diana Prince/Wonder Woman til at bekæmpe en ny og endnu større fjende.

Nu arbejder Batman og Wonder Woman sammen for at finde og rekruttere et superheltehold til at bekæmpe truslen. Men på trods af dannelsen af denne hidtil usete liga af helte, Batman, Wonder Woman, Aquaman, Cyborg og The Flash, er det måske allerede for sent at redde planeten fra et angreb af katastrofalt omfang.

Du kan se det nye “Justice League”-logo samt et første kig på en ny og opdateret version af Batmobilen lige her.

“Justice League” får premiere d. 17. november i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (5)
Gravatar

#1 kblood 7 år siden

Sig mig, hvor meget kan de lige trække i land?
Gravatar

#2 HighFlyer15 7 år siden

Lyder til at der skal ske en masse i en enkelt film. Lader ikke til at de har lært noget som helst fra deres uheldige Batman v Superman handling som prøvede at være over det hele på én gang.
Gravatar

#3 gladiator 7 år siden

Det hele er rebootet om 5 år :)

Warner sejler totalt med dette, og har gjort det siden '95, hvor de fuckede Batman op første gang..

Batman V Superman var udemærket, men en ALT, alt for mættet film.. Justice League lader til at blive det samme.

At de ændrer, og skærer ind til benet, ser jeg dog ikke nødvendigvis som et minus... Deres plan har fra starten af været totalt latterlig...

Marvel vinder på stærke castings... Ben A. var en fin casting. Men overordnet set mangler Warners casting karisma.... Superman er stiv som et brat. Wonder Woman ser fin ud. Flash mm... Er spændt!
Gravatar

#4 Geekalot 7 år siden

Den vil jeg gerne tage på mine skuldre :)- De ikke så store de kan tage alles, men der kommerr en 2er også:) det hele kommer an på hvordan Suicdide Squad kommer til at gå, og tro mig, eller lad være, den kommer til at rede DC`s røv :D Vi har alle sadt "siddet" og følt at DC har været lidt lang trukket, har det også... forklaret for meget på for lidt tid :(
Tror selv det kommer til at ændre sig lidt nu, håber jeg hvert fald. Har nu elsket de sidste 2, men kan også godt følge lidt dem der nok ikke kunne :/
Gravatar

#5 kblood 7 år siden

Ja, at lave Justice League til en film virker til at kunne være fejlen med Batman vs Superman om igen. For lidt tid til at gå i dybden med det hele, men hvis de bare får lavet nogle gode film med baggrundshistorier om de andre helte og sådan, så måske det kan fungere.

Skriv ny kommentar: