Batman v Superman” fik voldsom kritik. Den manglede Marvels glæde og hjerte, lød det. Derfor ændrer DC Films og instruktør Zack Snyder nu tonen til opfølgeren, “Justice League”.

Se også: DC Films: Der kommer kun én “Justice League”-film

Således har Zack Snyder lyttet til kritikken, så nu bliver “Justice League” ganske anderledes:

”Med tanke på, hvordan ‘Batman v Superman’ blev modtaget, så har vi virkelig justeret på, hvordan tonen i ‘Justice League’ skal være,” siger Snyder til Indiewire.

Også Gal Gadot, der spiller rollen som Wonder Woman, forklarer, at “Justice League” bliver ganske anderledes:

”Den er sjov. Den er anderledes.”

“Justice League” får premiere d. 17. november i 2017.

Følg Filmz på Facebook.



Vis kommentarer (13)
Gravatar

#1 patrickjane 7 år siden

Nå, men så røg min biobillet der. Hvis jeg vil ha sjov og humor i superhelte universet, så ser jeg sgu en Marvel film. Jeg forventer dystre toner når jeg skal se en DC film. Det er en ommer Snyder.
Gravatar

#2 Rosenlund 7 år siden

DC er mørk og dystre. Det er sådan jeg kan li filmene fra DC og ikke bare sjov film.
Problemet er med Batman vs Superman i mine øjne er den er forvirrende og ikke helt gennemtænkt.

Håber ikke JL bliver som The Avengers.

Gravatar

#3 Geekalot 7 år siden

Elsker begge universet, men det er da lige præcis som #1 og #2 skriver, at DC er dyster hvor Marvel har en lidt mere komisk tilgang.
Gravatar

#4 Gridlock 7 år siden

Jeg gentager hvad de fleste på nettet har sagt filmen kan være mørk og dyster eller lys og glad og i sidste ende vil det ikke betyde en skid, hvis historien, karakterende og skuespildet ikke er der.
Samtidig skal man tænke lidt over karakterende man viser.
Ja Batman er dystert og mørkt fordi det er nu engang hans karakter, Batman er i bund og grund en Ninja der bruger mørket og frygt som en del af hans våben
Så det giver meget mening at hans film er mørke og dystre.

Superman har altid været the man of tommorow, han har altid været den de andre kunne se op til hans historier er normalt lysere i det.
Det er ikke og sige at han ikke kan være mørk og dystre eller gå amok, men så skal der I DEN GRAD være en forklaring på hvor.
En fin tegneserie hvor Superman til tider er mørk er Kingdom Come og der bliver det ganske fint sat op hvorfor Superman er i den sindsstemning som han er.

Både Man of Steel og Batman vs Superman var dårlig skrevet og meget af diverse karakters motivation blev temmelig meget slået hen som sådan er det bare.
Hvorfor er Superman mørk og moody... fordi det er han bare.
Hvorfor har Batman så meget imod at superman er skyld i et par drab når han selv pløjer samtlige folk ned med hans maskingevær i sin batmobil?
Fordi det har han bare.

Justice League kan sagtens være dyster eller den kan være lys og humoristisk som Avengers.
Men hvis den ikke er skrevet ordentlig hvis alt hvad vi ser blot er en masse tjubang scener med meget lidt kontekst, så vil den være lige så dårlig selv om tonen er anderledes.
Gravatar

#5 Geekalot 7 år siden

#4 blot din mening, som vi er mange der ikke er helt enige i :)
Gravatar

#6 jamiemsm 7 år siden

det gør ikke mig så meget. men hvis de gjorde The Flash dyster og mørk som superman og batman i de tidligere film ville jeg stå af, det ville ødelægge hans figur, og jo jeg ved godt at det er Wally West og ikke Barry Allen som er humoristisk, men det betyder ikke at Barry Allen er mørk i hans humør. han er en meget lysere helt og BvS stemningen ville ikke passe på ham
Gravatar

#7 Alex- 7 år siden

"DC SKAL være dystert"? Det er så kun Batman som originalt er dyster. Alle de andre helte er kun blevet dystre for at følge Batmans succes, de var omtrent lige så muntre som Marvel førhen. Op i røven siger jeg.
Gravatar

#8 Elvira39 7 år siden

Lys mørk gul rød eller grøn tone hjælper ikke på en svagt udført film der mangler en grundlæggende evne til at gå ind i sig selv kvalitativt. BatmanVSuperman var virkelig en ringe film. Det havde den stadig været havde den været mere imødekommende i dens stemning.
Gravatar

#9 Driver 7 år siden

#7

Hvad er det lige, at du siger op i røven til?

#4

Du har vist ikke fulgt meget med i Batman v Superman, hvis du vitterligt mener det her:

"Hvorfor er Superman mørk og moody... fordi det er han bare.
Hvorfor har Batman så meget imod at superman er skyld i et par drab når han selv pløjer samtlige folk ned med hans maskingevær i sin batmobil?
Fordi det har han bare."

Ja, filmen er rodet og søger at fange for bredt, men hvis du mener, at ting som dem, du nævner her, blot bliver slået hen i filmen som "sådan er det bare", så vidner det dels om, at du ikke har fulgt med og dels om den tendens, der er kommet til, at publikum skal have alting serveret med en ske for at kunne forstå det og følge med. Det er sjovt nok ofte det samme publikum, der himler op om, at Chris Nolan overeksponerer dialog som værktøj til at seeren kan følge med. No wonder, at han gør det.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#10 Alex- 7 år siden

Driver (9) skrev:
#7

Hvad er det lige, at du siger op i røven til?


Troede det fremgik af mit indlæg, men op i røven med lovprisningen af DC's nye mørke tone, som kun er til stede pga Batman + for at have større kontrast til Marvel.

Skriv ny kommentar: